The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019، بھارت نے بنگلہ دیش کو 28 رنز سے شکست دے دی

برمنگھم: ورلڈ کپ 2019 کے 40ویں میچ میں بھارت نے بنگلہ دیش کو 28 رنز سے شکست دے کر سیمی فائنل کی دوڑ سے باہر کردیا، روہت شرما کو شاندار سنچری اسکور کرنے پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق برمنگھم میں کھیلے جانے والے میچ میں بھارت کی جانب سے دئیے جانے والے 315 رنز کے تعاقب میں بنگلہ دیش کی ٹیم 48 اوورز میں 286 رنز پر ڈھیر ہوگئی، شکیب الحسن کی 66 رنز کی اننگز بھی بنگلہ دیش کو شکست سے نہ بچاسکی۔

بنگلہ دیش کے خلاف جیت کے بعد بھارت کے پوائنٹس 13 ہوگئے اور بھارت نے سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا ہے۔

بنگلہ دیش نے ہدف کے تعاقب میں اننگز کا آغاز کیا تو ان کی پہلی وکٹ 39 رنز پر گری جب تمیم اقبال 22 رنز بنا کر محمد شامی کی گیند پر بولڈ ہوگئے، سومیا سرکار 33 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

شکیب الحسن کی 66 رنز کی اننگز کھیلی انہیں پانڈیا نے آؤٹ کیا، لٹن داس 22 رنز پر ہمت ہار گئے، مشفیق الرحیم 24 رنز بنا کر چاہل کو وکٹ دے بیٹھے۔

بنگلہ دیشی کپتان مشرفی مرتضیٰ 8 رنز بنا کر بھونیشور کمار کی گیند پر دھونی کو کیچ دے بیٹھے، روبیل حسین 9 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

مصدق حسین 3 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے، صابر رحمان کو 36 رنز پر جسپریت بمرا نے بولڈ کیا، محمد سیف الدین 51 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

بھارت کے جسپرت بمرا نے 4 کھلاڑیوں کی پویلین کی راہ دکھائی، ہاردیک پانڈیا نے 3 وکٹیں حاصل کیں۔

اس سے قبل برمنگھم میں کھیلے جانے والے میچ میں بھارت نے مقررہ اوورز میں 9 وکٹوں کے نقصان پر 314 رنز بنائے اور بنگلہ دیش کو جیت کے لیے 315 رنز کا ہدف دیا تھا، مستفیض الرحمان نے 5 وکٹیں حاصل کیں۔

بھارتی اوپنرز نے اننگز کے آغاز سے جارحانہ انداز اپنایا اور ان کی پہلی وکٹ 180 رنز پر گری جب روہت شرما 104 رنز بنا کر سومیا سرکار کی گیند پر آؤٹ ہوئے۔

لوکیش راہول نے 77 رنز کی اننگز کھیلی انہیں روبیل حسین نے آؤٹ کیا، بھارتی کپتان ویرات کوہلی 26 رنز بنا کر مستفیض الرحمان کا نشانہ بنے، رشبھ پنٹ نے 48 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

آل راؤنڈر ہاردیک پانڈیا بغیر کوئی رن بنائے پویلین روانہ ہوئے، ایم ایس دھونی 35 رنز بناسکے، دنیش کارتک 8 رنز بنا کر مستفیض الرحمان کی گیند پر مصدق حسین کو کیچ دے بیٹھے۔

بھونیشور کمار 2 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، محمد شامی ایک رن پر مستفیض الرحمان کی گیند پر بولڈ ہوئے۔

بنگلہ دیش کے مستفیض الرحمان نے 5 کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، شکیب الحسن، روبیل حسین اور سومیا سرکار کے حصے میں ایک، ایک وکٹ آئی۔

 آئی سی سی ورلڈ کپ کے 40 ویں میچ میں آج بنگلہ دیش اور بھارت برمنگھم کے میدان میں مدمقابل ہیں، بھارت نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

بھارتی ٹیم میگا ایونٹ میں اب تک 7 میچز کھیل چکی ہے جن میں سے وہ 5 میچز جیت کر 11 پوائنٹس کے ساتھ پوائنٹس ٹیبل پر دوسرے نمبر پر ہے۔ بنگلہ دیش کی ٹیم نے 7 میچز کھیلے ہیں اور 7 پوائنٹس کے ساتھ ٹیبل پر چھٹے نمبر پر ہے۔

بنگلہ دیش کو سیمی فائنل کی دوڑ میں شامل ہونے کے لیے آج کا اور 5 جولائی کو پاکستان کے ساتھ ہونے والا میچ جیتنا لازمی ہے۔

اسکواڈ

آج کے میچ کے لیے بھارتی ٹیم میں ویراٹ کوہلی (کپتان)، کے ایل راہول، روہت شرما، رشبا پنت، مہندر سنگھ دھونی، کیدر جادیو، ہردیک پانڈیا، بھونیشور کمار، یزویندرا چاہل، محمد شامی اور جسپریت بمرا شامل ہیں۔

بنگلہ دیش کی ٹیم میں مشرفی مرتضی (کپتان)، تمیم اقبال، سومایہ سرکار، شکیب الحسن، مشفیق الرحمٰن، لٹن داس، صابر حسین مصدق حسین، روبیل حسن، محمد سیف الدین اور مستفیض الرحمٰن شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں