The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ 2019: انگلینڈ نے نیوزی لینڈ کو شکست دے کر سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا

چیسٹرلی اسٹریٹ: ورلڈ کپ 2019 کے 41ویں میچ میں انگش ٹیم نے نیوزی لینڈ کو 119 رنز سے شکست دے کر سیمی فائنل کے لیے کوالیفائی کرلیا، نیوزی لینڈ کے رن ریٹ بہتر ہونے کی وجہ سے سیمی فائنل میں جانے کے امکانات بڑھ گئے، پاکستان کی سیمی فائنل تک رسائی مشکل ہوگئی۔

تفصیلات کے مطابق چیسٹرلی میں کھیلے جانے والے میچ میں انگلش ٹیم کی جانب سے دئیے جانے والے 306 رنز ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی ٹیم 45 اوورز میں 186 رنز پر ڈھیر ہوگئی، جونی بیرسٹو کو شاندار سنچری اسکور کرنے پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

 ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی ٹیم شروع سے ہی مشکلات کا شکار رہی، کیوی ٹیم کی ابتدائی دو وکٹیں 14 رنز پر گر گئیں، مارٹن گپٹل 8 اور نکولس بغیر کوئی رن بنائے پویلین لوٹ گئے۔

کیوی کپتان کین ولیم سن 27 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے، روس ٹیلر بھی 28 رنز بنانے کے بعد رن آؤٹ ہوکر پویلین لوٹ گئے، ٹام لیتھم کے 57 رنز بھی نیوزی لینڈ کو شکست سے نہ بچاسکے، لیتھم کو پلنکٹ نے آؤٹ کیا۔

جمی نیشم 19 رنز بنا کر مارک ووڈ کا شکار بنے، کولن ڈی گرینڈ ہوم 3 رنز بنا آؤٹ ہوئے، مچل سینٹنر 12 رنز پر ہمت ہارگئے، ہینری کو 7 رنز پر مارک ووڈ نے بولڈ کیا، ٹرینٹ بولٹ 4 رنز بناکر اسٹمپڈ ہوئے۔

انگلینڈ کے مارک ووڈ نے تین کھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی، کرس ووکس، جوفرا آرچر، پلنکٹ نے ایک، ایک وکٹ حاصل کی۔

اس سے قبل چیسٹرلی میں کھیلے جانے والے میچ میں انگلش ٹیم نے مقررہ اوورز میں 8 وکٹوں کے نقصان پر 305 رنز بنائے اور نیوزی لینڈ کوجیت کے لیے 306 رنز کا ہدف دیا تھا، ٹرینٹ بولٹ نے دو وکٹیں حاصل کیں۔

انگلینڈ کے اوپنرز نے شروع سے ہی جارحانہ انداز اپنایا، انگلش ٹیم کی پہلی وکٹ 123 رنز پر گری جب جیسن رائے 60 رنز بنا کر نیشم کا شکار بنے، جو روٹ 24 رنز بنا کر پویلین لوٹ گئے۔

جونی بیرسٹو نے 106 رنز کی شاندار اننگز کھیلی ان کی اننگز میں 1 چھکا اور 15 چوکے شامل تھے، بیرسٹو کو ہینری نے بولڈ کیا، جوز بٹلر 11 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے۔

اوئن مورگن 42 رنز بنا کر ہینری کا شکار بنے، بین اسٹوکس 11 رنز بنا کر آؤٹ ہوئے، کرس ووکس 4 رنز بنا کر نیشم کی گیند پر ولیم سن کو کیچ دے بیٹھے۔

عادل راشد 16 رنز بنا کر ٹم ساؤتھی کی گیند پر بولڈ ہوئے، لیام پلنکٹ 15 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔

نیوزی لینڈ کے ٹرینٹ بولٹ، ہینری اور جمی نیشم نے دو، دو وکٹیں حاصل کیں، مچل سینٹنر اور ٹم ساؤتھی کے حصے میں ایک، ایک وکٹ آسکی۔

اس سے قبل آئی سی سی ورلڈ کپ 2019 میں آج نیوزی لینڈ اور انگلینڈ مدمقابل ہیں۔ انگلینڈ نے نیوزی لینڈ کےخلاف ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا ہے۔

آئی سی سی ورلڈ کپ کے 41 ویں میچ میں آج نیوزی لینڈ اور انگلینڈ کی ٹیمیں چیسٹر لی کے میدان میں مدمقابل ہیں۔

انگلینڈ کی ٹیم اس وقت پوائنٹس ٹیبل پر 10 پوائنٹس کے ساتھ موجود ہے اور سیمی فائنل تک پہنچنے کے لیے اسے آج کے میچ میں لازمی فتح درکار ہے۔

آج کے میچ میں نیوزی لینڈ کی شکست کی صورت میں انگلینڈ فائنل 4 کی چوتھی ٹیم بن سکتا ہے، دوسری جانب نیوزی لینڈ شکست کے باوجود 11 پوائنٹس پر رہتے ہوئے محفوظ ہوگا۔

اگر آج نیوزی لینڈ انگلینڈ سے بڑے مارجن سے ہارے اور بعد میں پاکستان بنگلہ دیش سے بھی بڑے مارجن سے جیتے تب نیوزی لینڈ کی پوزیشن کو خطرہ ہوسکتا ہے۔

ٹاس جیتنے کے بعد انگلینڈ کے کپتان آئن مورگن کا کہنا تھا کہ پچ دوسری اننگز میں سلو ہو جاتی ہے، کوشش کریں گے بڑا اسکور کریں۔ بھارت کے خلاف میچ سے اعتماد ملا۔

نیوزی لینڈ کے کپتان کین ولیمسن کا کہنا تھا کہ ہم بھی بیٹنگ کرنا چاہتے تھے، کم ہدف کے لیے اچھی باؤلنگ کرنا ہوگی۔

اسکواڈ

آج کے میچ کے لیے انگلینڈ کی ٹیم میں آئن مورگن (کپتان)، جیسن رائے، جونی برسٹو، جو روٹ، بین اسٹوکس، جوز بٹلر، کرس ووکس، لیام پلنکٹ، جوفرا آرچر، عادل رشید اور مارک ووڈ شامل ہیں۔

نیوزی لینڈ کی ٹیم میں کین ولیمسن (کپتان)، مارٹن گپٹل، ہنری نکولس، راس ٹیلر، ٹام لیتھم، جیمز نیشام، کولن ڈی گرینڈ ہوم، مچل اسینٹنر، ٹم ساؤتھی، میٹ ہنری اور ٹرینٹ بولٹ شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں