site
stats
کھیل

آئی سی سی اجلاس : بگ تھری کا خاتمہ، بھارت کو منہ کی کھانا پڑی

دبئی : آئی سی سی کے اجلاس میں بگ تھری کا قصہ ختم ہو گیا، دو کے مقابلے میں 8 ووٹوں سے بگ تھری کے خلاف فیصلہ آگیا، بھارت کو مطلوبہ آمدنی سے بھی محروم ہونا پڑا۔

تفصیلات کے مطابق دبئی میں انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کا اجلاس منعقد ہوا، میٹنگ میں بگ تھری کے خاتمہ اور مالی امور پر بحث ہوئی، جس میں بھارت کو کراری شکست کا سامنا کرنا پڑا، آئی سی سی بورڈ میٹنگ میں بگ تھری کاووٹنگ کے ذریعے خاتمہ کردیا گیا ہے۔

آئی سی سی اجلاس میں دو کے مقابلے میں 8 ووٹوں سے بگ تھری کے خلاف فیصلہ کیا گیا۔ بھارت کو مطلوبہ آمدنی بھی نہ ملی۔ بھارت آئی سی سی کی آٹھ سال کی دو اعشاریہ چھ بلین ڈالرزآمدنی میں سے 570 ملین ڈالرز مانگ رہا تھا۔ بھارتی مطالبہ تھا کہ افغانستان اورآئرلینڈ کاحصہ ختم کیا جائے۔

آئی سی سی نے 290 سے بڑھا کر چار سو ملین تک کی پیشکش کردی، تاہم یہ معاملہ ووٹنگ میں گیا تو بھارت کو نو ایک سے شکست ہوئی۔ آئی سی سی کے نئے گورننس ماڈل میں بھی بھارت آٹھ دو کی ووٹنگ میں ہارا۔

تمام فیصلوں کی توثیق ماہ جون کی سالانہ میٹنگ میں ہوگی۔ پاکستان کرکٹ بورڈ دونوں محاذ پر بھارت سے جیت گیا۔ نئے نظام کی ووٹنگ میں صرف سری لنکا نے بھارتی بورڈ کا ساتھ دیا۔ بگ تھری کے خاتمے کے بعد بھارتی کرکٹ بورڈ کو آئی سی سی سے ملنے والا حصہ آدھا ہوجائے گا۔

یاد رہے کہ 2014 میں بھارت نے آسٹریلیا اور انگلینڈ کو ملا کر آئی سی سی میں بگ تھری بلاک بنایا۔ بعد ازاں فروری کی میٹنگ میں بگ تھری اصولی طور پر ختم ہوگیا لیکن اس کی ووٹنگ باقی تھی۔

اب آسٹریلیا اور انگلینڈ بھی بگ تھری کے مخالف ہوگئے ہیں پر اب تک بھارت ڈٹا ہوا تھا جسے اب ناکامی کا سامنا کرنا پڑا۔

سیریز نہ کھیلنے پر پاکستان کا بھارت کیخلاف قانونی اقدام کا فیصلہ

پاکستان نے بھارتی بورڈ کے خلاف قانونی چارہ جوئی کا فیصلہ کرلیا، قانونی نوٹس میں مالی نقصان کا ازالہ کیا جائےگا، پی سی بی نے بی سی سی آئی کو آگاہ کردیا۔

پی ایس ایل کے چیئرمین نجم سیٹھی نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ بھارت نے2014 میں دوطرفہ سیریز کھیلنے کا وعدہ کیاتھا، قانونی نوٹس میں مالی نقصان کا ازالہ کیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top