The news is by your side.

Advertisement

نئے کرکٹ قوانین نافذ، امپائرکھلاڑی کوریڈ کارڈ دکھا کرنکال سکتا ہے

دبئی : کرکٹ کے نئے قوانین کے مطابق امپائر سے بدتمیزی کرنے والے کھلاڑی کو سزا ملے گی، ریڈ کارڈ دکھا کر امپائرکھلاڑی کو گراؤنڈ سے باہر نکال سکتاہے۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی نے کرکٹ میں نئے قانون نافذ کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ نئے قوانین کا اطلاق یکم اکتوبر سے ہوگا، امپائرز سے لڑنا یا الجھنا اب کرکٹرز کو مہنگا پڑسکتا ہے، ریڈ کارڈ دکھا کر امپائرکھلاڑی کو گراؤنڈ سے باہر نکال سکتاہے۔

اس کے علاوہ ایل بی ڈبلیو فیصلے کو چیلنج کرنے کی صورت میں اگر امپائرکا فیصلہ برقرار رہا تواس ٹیم کا ریویو ضائع نہیں ہوگا۔ ٹیسٹ کرکٹ میں اسی اوور کےبعد دو ریویو بحال کرنے کی شق بھی ختم کردی گئی۔

آئی سی سی کے مطابق ٹی ٹوئنٹی کا ہر میچ اب ریویو کے ساتھ کھیلا جائے گا۔ بیٹ اور بال میں توازن برقرار رکھنے کیلئے بلےکا سائز بھی کم کردیا گیا۔ بیٹ کی موٹائی کم کرکے چالیس ملی میٹر کردی گئی ہے.

نئے قانون کا زیادہ نقصان ہارڈ ہٹرز کو ہوگا، واضح رہے کہ ڈیوڈ وارنر کے بیٹ کی موٹائی 85 ملی میٹر ہے۔ نئے قوانین کے مطابق رننگ کے دوران کھلاڑی کا بلا کریز پر پہنچ جانے کے بعد ہوا میں ہو اور وکٹیں اڑا دی جائیں تو اس صورت میں وہ ناٹ آؤٹ تصور کیا جائےگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں