The news is by your side.

Advertisement

آئی سی سی کا کراچی میں پی ایس ایل کے سیکیورٹی انتظامات پر اظہار اطمینان

کراچی : آئی سی سی سیکیورٹی کنسلٹنٹ کمپنی کی ٹیم کراچی پہنچ گئی، ٹیم کے عہدیدار ریگ ڈیکاسن نے کراچی میں پی ایس ایل فور کے حفاظتی انتطامات پر اطمینان کا اظہار کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیشنل کرکٹ کونسل کی سیکیورٹی کنسلٹنٹ کمپنی پاکستان میں پی ایس ایل فور کے انعقاد اور سیکیورٹی کی تسلی بخش صورتحال پر مطمئن ہے۔

اس حوالے سے آئی سی سی سیکیورٹی کنسلٹنٹ کمپنی کے عہدیدار ریگ ڈیکاسن اپنی ٹیم کے ہمراہ کراچی پہنچ گئے ہیں، میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل فور کے سیکیورٹی انتظامات سے مطمئن ہوں، خوشی ہورہی ہے کہ پی ایس ایل کی سیکیورٹی کے تمام انتظامات اچھے کیے گئے ہیں، پاکستان میں اب کرکٹ واپس آرہی ہے۔

سیکیورٹی کنسلٹنٹ ریگ ڈیکاسن کا مزید کہنا تھا کہ لوگوں کا جوش خروش دیکھ کر اندازہ ہورہا ہے کہ کراچی والے بھی پی ایس ایل کو بہت زیادہ سپورٹ کررہے ہیں، بڑی بات ہے کہ شین واٹسن اور دیگر انٹرنیشنل کھلاڑی بھی کراچی آرہے ہیں۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل فور، پاکستان بھرسے آنے والےعوام کے لئے مناسب انتظامات کریں گے: مرادعلی شاہ

واضح رہے کہ وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے کہا ہے کہ پی ایس ایل فور کے میچز دیکھنے کیلئے پاکستان بھر سے آنے والے عوام کے لئے مناسب انتظامات کئے جائیں گے، میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ گزشتہ سال ایک میچ مانگا تھا، رواں سال 8 میچ کراچی کو مل گئے۔

مزید پڑھیں: پی ایس ایل 4 میچز، کراچی کا متبادل ٹریفک پلان جاری

شہر قائد میں منعقد ہونے والے پی ایس ایل سیزن فور کے میچز کی مناسبت سے ٹریفک پولیس نے متبادل ٹریفک پلان جاری کردیا ہے۔ نیشنل اسٹیڈیم میں شیڈول میچز 9، 10، 11، 13 اور 15 جبکہ فائنل17مارچ کو کھیلا جائے گا جس کے تحت مختلف شاہراؤں پر امن و امان کی صورتحال کے پیش نظر کراچی ٹریفک پولیس کی جانب سے متبادل راستوں کا تعین جبکہ اسٹیڈیم جانے والے شائقین کے لیے پارکنگ کے انتظامات اور شٹل سروس پوائنٹس کا تعین کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں