site
stats
کھیل

آئی سی سی انڈر19ورلڈ کپ آج سے نیوزی لینڈ میں شروع ہوگا

under 19

ویلنگٹن : آئی سی سی انڈر 19 کرکٹ ورلڈ کپ کا آغاز آج سے نیوزی لینڈ میں ہوگا، پہلے روز چار میچز کھیلے جائیں گے، پاکستان اپنا پہلا میچ افغانستان کے خلاف کھیلے گا۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی انڈر نائنٹین ورلڈ کپ آج بروز ہفتے سے نیوزی لینڈ میں شروع ہورہا ہے، ورلڈ کپ کی رنگا رنگ افتتاحی تقریب منعقد کی جائے گی۔

ایونٹ میں ویسٹ انڈیز کی ٹیم اپنے ٹائٹل کا دفاع کرے گی، آئی سی سی انڈر 19 ورلڈ کپ میں شرکت کیلئے آنے والی ٹیموں کا ایئر پورٹ پہنچنے پر روایتی ہاکا رقص سے استقبال کیا گیا۔

تمام ٹیموں کے کپتانوں نے ایک ساتھ سیلفی بنائی اور چمچماتی ٹرافی کے ساتھ خصوصی پوز بھی دیا، میگا ایونٹ میں سولہ ٹیمیں حصہ لے رہی ہیں جنہیں چار گروپوں میں تقسیم کیا گیا ہے۔

پاکستان گروپ ڈی میں ہے جس میں افغانستان، آئرلینڈ، سری لنکا اور آئرلینڈ بھی شامل ہیں، افتتاحی روز چار میچز کھیلے جائیں گے، دو مرتبہ کی چیمپئن پاکستانی ٹیم اپنے پہلے میچ میں افغانستان کے مدمقابل ہو گی۔

گروپ اے میں میزبان نیوزی لینڈ اور ویسٹ انڈیز کے درمیان ڈے اینڈ نائٹ میچ کھیلا جائے گا، جبکہ گروپ بی میں پاپوا نیو گنی کا مقابلہ زمبابوے اور گروپ سی میں بنگلہ دیش کا مقابلہ نمیبیا سے ہوگا، ٹورنامنٹ کا فائنل تین فروری کو کھیلا جائے گا۔


مزید پڑھیں: یوتھ ون ڈے انڈر19سیریز: پاکستان نے آسٹریلیا کو سے ہرا دیا


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top