site
stats
کھیل

لارڈز: انگلینڈ نے بھارت کو ہرا کرویمنزکرکٹ ورلڈ کپ جیت لیا

لارڈز: ویمنز ورلڈ کپ میں انگلینڈ نے بھارت کو نو رنز سے شکست دے کر ٹائل اپنے نام کرلیا، انگلینڈ کے 228 رنز کے جواب میں بھارت کی ٹیم 219 رنزبنا سکی۔

تفصیلات کے مطابق لارڈ کے میدان میں انگلینڈ اور بھارت کے درمیان کھیلے جانے والے ویمنز ورلڈ کپ کے فائنل میں انگلینڈ کی ٹیم نے بھارت کو سنسنی خیز مقابلے کے بعد نو رنز سے شکست دے کر فتح اپنے نام کرلی۔

انگلینڈ نے چوتھی مرتبہ خواتین کے ورلڈ کپ کا ٹائٹل اپنے نام کیا، انگلینڈ کی ٹیم نے ٹاس جیت کر پہلے کھیلتے ہوئے سات وکٹوں کے نقصان پر 228 رنز اسکور کیے۔

بھارت کو میچ جیتنے کے لیے 229 رنز کا ہدف دیا۔ جواب میں بھارت کی پوری ٹیم جیت کے بہت قریب پہنچ کر 49 ویں اوور میں 219 رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی۔


مزید پڑھیں: بھارت نےآسٹریلیا کوشکست دے کرفائنل میں جگہ بنالی


انگلینڈ کی جانب سے شربسول سب سے کامیاب بولر قرار پائیں۔ انہوں نے 46 رنز دے کر چھ کھلاڑیوں کو پویلین بھیجا۔ شربسول کو پلیئر آف دی میچ کا بھی ایوارڈ دیا گیا جبکہ انگلینڈ کی ٹیمی بومونٹ کو پلیئر آف دی ٹورنامنٹ کا ایوارڈ دیا گیا۔


مزیدپڑھیں: بھارت اورانگلینڈ کےدرمیان فیصلہ کن معرکہ آج ہو گا


یاد رہے کہ ویمن ورلڈ کپ میں انگلینڈ نے پہلا میچ ہارنے کے بعد اپنے تمام میچ جیتے۔ اس سے قبل انگلینڈ کی ٹیم 1973، 1993 اور 2009 میں ویمن ورلڈ کپ جیت چکی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top