The news is by your side.

Advertisement

پاناما لیکس کی دوسری قسط : جنگ گروپ کے میر شکیل الرحمان کا نام بھی شامل

کراچی: پاناما لیکس کی دوسری قسط منظر عام پر آگئی ۔جس میں مزید دوسو انسٹھ پاکستانیوں کے نام شامل ہیں، پاناما لیکس میں اب تک چار سو زائد پاکستانیوں کے نام آچکے ہیں۔

پاناما لیکس کا ہنگامہ جاری ہے اب پہلی قسط کے طوفان تھما نہ تھا کہ پاناما پیپرز نے دوسرا دھماکا کردیا، دوسری قسط میں کئی پردہ نشینوں کےچہروں سےنقاب اتر گیا،جنگ گروپ کے میر شکیل الرحمان کا نام بھی پاناما پیپرز کی زینت بن گیا، میرشکیل الرحمان کی کمپنی کانام میرین پراپرٹیزلمیٹڈ ہے۔

پاناما پیپرز کی دوسری قسط کے مطابق دوہزار پندرہ کے ڈیٹا میں بھی مریم صفدر نیلسن انٹرپرائزز کی مالک ہیں، پاناما پیپرز کے مطابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم صفدرنے کاغزات میں اپنی کمپنی کا ایڈریس سعودی عرب ظاہرکیا ہے، پاناما پیپرز کے مطابق نواز ٹرسٹ اکیس جولائی انیس سو پچانوے میں قائم ہوا، اس وقت میاں نواز شریف وزیر اعظم تھے ۔

پاناما کے ایک اورہنگامے میں تاجروں ،سیاستدانوں ،سابق سرکاری افسران اور بیورو کرٹیس کے نام شامل ہیں، جن میں یوسف عبداللہ، شاہد عبداللہ، شایان عبداللہ،سلمیٰ یوسف کے نام بھی موجود ہیں۔

پاناما لیکس کی دوسری قسط میں کراچی کے چھیاسٹھ ، لاہور کے اکتالیس ،اسلام آباد کے چھبیس ،پشاور کے چاراور راولپنڈی کے تین افراد کے نام شامل ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں