The news is by your side.

Advertisement

بھارتی حکومت جموں وکشمیر میں انسانی حقوق کا تحفظ یقینی بنائے، آئی سی جے

جنیوا: عالمی کمیشن آف جیورسٹس (آئی سی جے) نے بھارت کی جانب سے آرٹیکل 370 کی منسوخی پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارتی حکومت جموں وکشمیر میں انسانی حقوق کا تحفظ یقینی بنائے۔

تفصیلات کے مطابق عالمی کمیشن آف جیورسٹس نے کشمیر کی خصوصی حیثیت کے خاتمے کی شدید مذمت کی اور کہا کہ اس اقدام سے بھارت میں قانون کی حکمرانی اور انسانی حقوق کو دھچکا لگا۔

آئی سی جے کے سیکریٹری جنرل سام ظریفی کا کہنا تھا کہ بھارتی حکومت کا اقدام ریاست کشمیر کا درجہ متاثر کرے گا، کشمیریوں پر سخت اور ظالمانہ نئی پابندیاں لگادی گئی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کشمیر میں انسانی حقوق کے بحران کے شعلوں کو مزید بھڑکا دیا گیا ہے، کشمیری مظاہرین کو روکنے کیلئے فوج بڑھائی گئی، بھارتی حکومت نے کشمیر میں سیاسی قیادت کو نظر بند کردیا ہے۔

آرٹیکل 370 کے خاتمے سے کشمیر میں کشیدگی بڑھے گی، برطانوی رکن پارلیمنٹ

ان کا کہنا تھا کہ بھارتی حکومت جموں وکشمیر میں انسانی حقوق کا تحفظ یقینی بنائے، اس وقت سب کی نگاہیں بھارت کی سپریم کورٹ پر ہیں، بھارتی عدالت کشمیریوں کے حقوق کے دفاع میں فرائض کی انجام دہی کرے۔

آئی سی جے کے مطابق یوین ہائی کمشنررپورٹس میں کشمیر میں انسانی حقوق کی سنگین پامالیوں کا ذکر کیا، بھارت یواین ہائی کمشنر کی رپورٹس کی سفارشات پر مکمل عملدرآمد کرے، جموں وکشمیر کے عوام کے حق رائے دہی کا احترام کیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں