پاکستانی شوٹرعالمی مقابلے میں پانچویں پوزیشن حاصل کرنے میں کامیاب -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستانی شوٹرعالمی مقابلے میں پانچویں پوزیشن حاصل کرنے میں کامیاب

واشنگٹن: امریکی ریاست الابامہ میں ہونے والے شوٹنگ کے عالمی مقابلے میں پاکستانی نوجوان پانچویں پوزیشن پر جگہ بنانے میں کامیاب ہوگیا، ایونٹ میں دنیا بھر سے ساڑھے تین سو سے زائد شوٹر شرکت کررہے تھے۔

تفصیلات کے مطابق امریکا میں ہونے والی آئی ڈی پی اے نیشنل شوٹنگ چیمپئن شپ میں کراچی سے تعلق رکھنے والے حمزہ زاہد پانچویں نمبر پر آئے ہیں ، انہوں نے ای ایس پی ایکسپرٹ راؤنڈ میں کل ساٹھ شوٹرز کے درمیان پانچویں پوزیشن حاصل کی ہے۔

امریکی ریاست الابامہ میں ہونے والے اس ایونٹ کی مختلف کیٹیگریز میں دنیا بھر سے آئے 377 شوٹرز حصہ لے رہے ہیں ، ایکسپرٹ کیٹیگری میں دنیا کے مختلف ممالک کے ساٹھ بہترین شوٹرز موجود تھے ، جن میں حمزہ زاہد پانچویں پوزیشن پر جگہ بنانے میں کامیاب رہے۔

IDPA

مقابلے میں کھلاڑیوں کو نائن ایم ایم پستول سے مختلف اہداف کو برق رفتاری سے نشانہ بنانا تھا، مقابلے میں سرعت کے ساتھ اپنی جگہ تبدیل کرتے ہوئے بھی نشانہ بازی میں مہارت کا مظاہرہ کرنا تھا۔

پانچویں پوزیشن پر آنے والے حمزہ نہ صرف ایکسپرٹ کیٹیگری کے پانچ بہترین شوٹرز میں جگہ بنانے والے واحد پاکستانی بنے بلکہ انہوں نے آئی ڈی پی اے ورلڈ چیمپئن شپ کے لیے کوالیفائی بھی کرلیا۔

اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے حمزہ زاہد کا کہنا ہے کہ وہ اپنی مدد آپ کے تحت امریکا آئے ہیں ، اگر انہیں حکومت کی جانب سے مشق کے لیے ایمونیشن ( گولیاں ) فراہم کی جائیں تو وہ اور زیادہ اچھی کارکردگی دکھا سکتے ہیں ، حمزہ کا کہنا تھا کہ پاکستان میں گولیا ں بہت مہنگی ہیں اور مشق کے لیے وافر مقدار میں درکار ہوتی ہیں۔

فی الحال وہ اپنی مدد آپ کے تحت مشق جاری رکھے ہوئے ہیں اور امریکا میں ہونے والی چیمپئن شپ میں حصہ لینے کے لیے بھی از خود آئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں