اداروں پرحملہ ہوا توعوام اسلام آباد آئےگی کوئی روک نہیں سکےگا‘ بابراعوان -
The news is by your side.

Advertisement

اداروں پرحملہ ہوا توعوام اسلام آباد آئےگی کوئی روک نہیں سکےگا‘ بابراعوان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے رہنما بابراعوان کا کہنا ہے کہ پاکستان میں اس وقت مہنگائی آسمان پرہے، یہ لوگ مہنگائی کو ساتویں آسمان پرلا کرچھوڑیں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنما بابراعوان نے سپریم کورٹ کے باہر میڈیا سےگفتگوکرتے ہوئے کہا کہ مسلم لیگ ن کی حکومت جائےگی تو پاکستان غربت کی گہرائیوں میں ہوگا۔

بابراعوان نے کہا کہ پاکستان کو بربادکرنےکے لیے نااہل وزیراعظم اورنااہل کابینہ سرگرم ہے، داروں ،غریبوں کی دشمن نا اہل حکومت کے خلاف عوام کے پاس جائیں گے۔

پاکستان تحریک انصاف کے رہنما نے کہا کہ اداروں پر حملہ ہواتوعوام اسلام آباد آئےگی کوئی روک نہیں سکے گا۔ انہوں نے کہا کہ جہاں ضرورت پیش ہوگی عمران خان تمام عدالتوں میں جائیں گے۔

انہوں نے کہا کہ عدالتی حکم کےمطابق شریف خاندان کے خلاف مقدمات کا 6 ماہ میں فیصلہ ہونا چاہیے،عمران خان تمام مقدمات کا سامنا کررہے ہیں۔


عمران خان نے 41 سال کی منی ٹریل رسیدوں کےساتھ جمع کرادی‘ فوادچوہدری


یاد رہے کہ گزشتہ روز پاکستان تحریک انصاف کے رہنما فواد چودھری کا کہنا تھا کہ نوازشریف اورعمران خان کے کیس میں زمین آسمان کا فرق ہے، عمران خان کی پوری منی ٹریل 6 لاکھ 72ہزارپاؤنڈ کی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں