The news is by your side.

Advertisement

جلسے کامیاب ہوں تو فوٹوشاپ کا سہارا نہیں لینا پڑتا، شہباز گل کی اپوزیشن پر تنقید

اسلام آباد : پی ٹی آئی رہنما ڈاکٹر شہباز گل نے اپوزیشن کو آڑے ہاتھوں لیتے ہوئے کہا کہ سندھ پر بدترین حکومت کی وجہ سے لاہور میں بھی سبکی ہوئی، جلسے کامیاب ہوں تو فوٹوشاپ کا سہارا نہیں لینا پڑتا۔

ان خیالات کا اظہار وزیراعظم عمران خان نے معاون خصوصی برائے سیاسی روابط ڈاکٹر شہباز گل نے اپوزیشن جماعتوں پر تنقید کے نشتر چلاتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ چالیس سال جمہوریت کی آڑ میں عوام کا خون نچوڑتے رہے لیکن اب جعلی جمہوریت کے علمبردار ریجیکٹ ہوچکے ہیں۔

شہباز گل کا کہنا تھا کہ بدمعاشی پروان چڑھانے والے پاکستان کے بڑے دشمن ہیں، پرچی سے پارٹی پر مسلط پہلے اپنی پارٹی میں جمہوریت لائیں، موصوف نے جمہوری پارٹی کو آمرانہ طرز عمل سے چلایا۔

وزیراعظم کے معاون خصوصی نے کہا کہ سندھ پر بدترین حکومت کی وجہ سے لاہور میں بھی سبکی ہوئی۔

انہوں نے کہا کہ پی ڈی ایم ڈیڈ لائن ہی تبدیل کررہی ہے اور کچھ نہیں ہورہا، جلسے کامیاب ہوں تو فوٹو شاہ کا سہارا نہیں لینا پڑتا، ان کا کہنا تھا کہ جلسے کی ناکامی سے خائف نااہل لیگ صفائیاں دینے میں لگی ہے۔

ڈاکٹر شہباز گل نے کہا کہ چوری، جھوٹ، جعلسازی والے عوام کی نمائندگی کا حق نہیں رکھتے، ذہنی خلفشار کا شکار کبھی استعفے لینے اور کبھی دینے کی بات کرتے ہیں۔

پی ٹی آئی رہنما کا کہنا تھا کہ مجرم، مفرور اور کرپشن میں لتھڑا ہوا ٹبر ماضی کا حصہ بن چکا۔

شہباز گل کا مزید کہنا تھا کہ منی لانڈرنگ کرنے والوں نے ہمیشہ سوال پر جعلی خط تھمائے، ن لیگی درباری آقاؤں کے کرپشن کے دفاع پر مامور ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں