The news is by your side.

کفیل کے ذمے ٹریفک چالان ہے تو اقامے کی تجدید ہوگی یا نہیں؟

جوازات کا کہنا ہے کہ اقامے کی تجدید کیلیے کارکن کا کلیئر ہونا ضروری ہے کفیل کے ذمے ٹریفک چالان کا اس سے کوئی تعلق نہیں ہے۔

اقامے کی تجدید کے حوالے سے ایک شخص نے جوازات سے استفسار کیا ہے کہ اگر کفیل کے ذمے ٹریفک کفیل کے ذمے ٹریفک چالان ہے تو اس سے ہمارے اقامے کا کیا تعلق ہے اور کیا اقامہ تجدید نہیں کرایا جاسکتا؟

اس سوال کے جواب میں جوازات نے کہا ہے کہ اقامے کی تجدید کے لیے قانونی طور پر یہ ضروری ہے کہ جس کا اقامہ تجدید کرایا جانا مقصود ہو اس کے ذمے کسی قسم کے قانون کی خلاف ورزی نہ ہو۔

جوازات نے مزید کہا کہ اگر کارکن کے ذمے ٹریفک چالان ہوں تو ان کی ادائیگی کے بعد ہی اقامہ تجدید کرایا جاسکتا ہے تاہم اقامے کی تجدید سے اسپانسر کے ذمے ٹریفک چالان کا کوئی تعلق نہیں ہے۔

فیملی ڈرائیور کے اقامے پر مقیم ایک شخص نے پوچھا ہے کہ کیا اقامے کی تجدید 6 ماہ کی کرائی جاسکتی ہے؟

جواب میں جوازات کا کہنا تھا کہ ’گھریلو کارکنوں کے اقامے کی کم از کم ایک برس کی کے لیے ہوتی ہے۔ سہ ماہی بنیاد پراقامہ کی تجدید کا قانون گھریلو کارکنوں پرلاگو نہیں ہوتا۔

واضح رہے رواں برس سے سعودی عرب میں غیر ملکی کارکنوں کے اقامے کی تجدید کے لیے 3 ، 6 ، 9 اور 12 ماہ کی سہولت فراہم کی گئی ہے۔ کارکنوں کا اقامے ایک کے بجائے سہ ماہی بنیاد پربھی تجدید کرایا جاسکتا ہے۔ تاہم یہ سہولت صرف کمرشل کارکنوں کے اقامے کی تجدید کے لیے ہے۔ اس میں ’سائق خاص‘ یا عامل منزلی شامل نہیں ہوتے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں