The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل فائنل جیتنے پر سلمان اقبال کا شوکت خانم اسپتال کے لیے ایک لاکھ ڈالر عطیہ کرنے کا اعلان

لاہور: کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال نے کہا ہے کہ پی ایس ایل کا فائنل جیت گئے تو شوکت خانم اسپتال کے لیے ایک لاکھ ڈالر عطیہ کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کنگز کی ٹیم اور آفیشلز نے شوکت خانم کینسر اسپتال کا دورہ کیا اور کینسر جیسے موذی مرض میں مبتلا بچوں سے ملاقات کرکے ان کے چہروں پر مسکراہٹ بکھیر دی۔

مالک کراچی کنگز سلمان اقبال

کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال کا کہنا تھا کہ اندازہ نہیں تھا اتنے بڑے فنکشن میں آؤں گا، میرا وعدہ ہے ان بچوں کے لیے ٹیم اور اچھا کھیلے گی۔

انہوں نے کہا کہ پی ایس ایل کا فائنل جیت گئے تو ایک لاکھ ڈالر شوکت خانم اسپتال کے لیے دوں گا، انشا اللہ فائنل میچ ہم لاہور میں کھیلیں گے۔

صدر کراچی کنگز وسیم اکرم

کراچی کنگز کے صدر وسیم اکرم کا کہنا تھا کہ شوکت خانم اسپتال میں میرٹ پر علاج ہوتا ہے، شوکت خانم میں کوئی سفارش نہیں چلتی، دنیا میں کوئی اسپتال ایسا نہیں جہاں کینسر کا مفت علاج ہوتا ہو۔

وسیم اکرم کا کہنا تھا کہ مالک کراچی کنگز سلمان اقبال کا دل بہت بڑا ہے، سلمان اقبال، کراچی کنگز، سب کی سپورٹ آپ کے ساتھ ہے۔

سابق فاسٹ بولر کا کہنا تھا کہ عمران خان نے 1992 ورلڈ کپ سے پہلے اسپتال بنانے کا ارادہ کیا تھا، ورلڈ کپ میں جانے سے پہلے انہوں نے مجھ سے کہا کینسر اسپتال بنانا ہے۔

کپتان کراچی کنگز عمادوسیم

کراچی کنگز کے کپتان عماد وسیم کا کہنا تھا کہ یہاں بلانے پر شوکت خانم اسپتال کا شکریہ ادا کرتا ہوں، شوکت خانم میں علاج کے لیے سب کو لائن میں لگنا پڑتا ہے، میں ایم آر آئی کروانے آیا تو لائن میں لگنا پڑا تھا۔

عماد کا کہنا تھا کہ مالک کراچی کنگز تو ایک لاکھ ڈالر دیں گے لیکن کراچی کنگز کے دیگر کھلاڑی بھی اپنے طور پر حصہ ڈالیں گے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں