site
stats
پاکستان

آزاد و خود مختار کمان کو ہر سطح پر قابل عمل بنایا جائے، آئی جی سندھ

کراچی : آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے کہا ہے کہ آزاد اور خود مختار کمان کو ہر سطح پر قابل عمل بنایا جائے اور ایس ایچ اوز کے تقرر و تبادلے پیشہ ورانہ بنیادوں پر موثر بنائے جائیں.

وہ ہائی کورٹ کے ذریعے اپنے اختیارات حاصل کرنے کے بعد محکمہ پولیس کو جاری ہدایات میں ضروری احکامات دے رہے تھے انہوں نے کہا کہ پولیس افسران اپنے فعل کو محکمانہ تقاضوں کی روح کے مطابق انجام دیں اور انتہائی ایمانداری سے عوام کی خدمت کریں.

دریں اثناء میڈیا سے گفتوگ کرتے ہوئے آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے کہا کہ تھانوں میں پولیس اہلکاروں اور افسران کی تعیناتی میں میرٹ کو معیار بنایا جائے گا اور تمام تر تقرریاں و تبادلے پیشہ ورانہ بنیادوں پر کیے جائیں گے.

انہوں نے کہا کہ پیشہ ور اور ماہر ٹیم کے ساتھ مل آرگنائزڈ کرائم کا خاتمہ یقینی بنایا جائے گا اور جرائم کو دوبارہ سے شہر پنپنے کی اجازت نہیں دی جائے گی.

آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے کہا کہ اختلافات کی باتیں بے معنی ہیں میری پوری توجہ صوبے میں بالعموم اور شہر کراچی میں بالخصوص امن کی بحالی اور قانون کی عمل داری پر ہے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top