سی پیک تجارتی قافلہ، فُول پروف سیکیورٹی دی جائے گی، آئی جی سندھ -
The news is by your side.

Advertisement

سی پیک تجارتی قافلہ، فُول پروف سیکیورٹی دی جائے گی، آئی جی سندھ

کراچی : آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے گوادر سے سندھ میں داخل ہونے والے پہلے سی پیک تجارتی قافلے کی فُل پروف سیکیورٹی کی ہدایت جاری کرتے ہوئے قافلے کی گذر گاہوں کی سخت مانیٹرنگ کا حکم دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے تمام ضلعی ایس ایس پیز کو احکامات جاری کیے ہیں کہ چائنیز مندوبین پر مشتمل سی پیک منصوبے کے پہلے بڑے تجارتی قافلے کی گوادر سے واپسی اور صوبہ سندھ میں داخل ہونے کے بعد اُن کے سفری گذر گاہوں اور ممکنہ قیام کے مقامات پرفول پروف سیکیورٹی اقدامات کو انتہائی ٹھوس اور غیرمعمولی بنایا جائے۔

حکم نامے میں انہوں نے مزید کہا کہ قافلوں کو ڈی ایس پی رینک کے افسران کی نگرانی میں اسکارٹ کیا جائے جب کہ ایس ایس پی قافلوں کے سیکیورٹی اقدامات کی بذات خود مانیٹرنگ کریں۔

اسی سے متعلق : پاک چین اقتصادی راہداری، پہلا تجارتی قافلہ گوادر پہنچ گیا

یاد رہے مذکورہ تجارتی قافلہ 11 نومبر کو پاک چین اقتصادی راہداری کے مغربی روٹ سے ہوتا ہوا گوادر پہنچا تھا اور اس قافلے کو پاک فوج اور ایف سی کی جانب سے فول پروف سیکیورٹی فراہم کی گئی اورگوادر پہنچنے پر قافلے کا شاندار استقبال کیا گیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں : سی پیک منصوبہ حقیقت کا روپ دھار رہا ہے: وزیراعظم

جب کہ گزشتہ روز وزیر اعظم پاکستان نواز شریف نے آرمی چیف کے ہمراہ گوادر پورٹ کا افتتاح کیا اور پہلے پاک چین اقتصادی راہداری کے ذریعے پہنچنے والے پہلے تجارتی قافلے کو خوش آمدید کہا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں