تاجر کا اغواء، آئی جی سندھ نے سب انسپکٹر کے خلاف انکوائری کا حکم دے دیا IG-sindh
The news is by your side.

Advertisement

تاجر کا اغواء، آئی جی سندھ نے سب انسپکٹر کے خلاف انکوائری کا حکم دے دیا

کراچی : اینٹی کار لفٹنگ کے سب انسپکٹر کی جانب سے تاجر کو اغواء کر کے تاوان رقم طلب کرنے کا نوٹس لیتے ہوئے آئی جی سندھ نے ڈی آئی جی جنوبی کو انکوائری افسر مقرر کردیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق اینٹی کار لفٹنگ سیل شریف آباد کے سب انسپکٹر نے اہلکاروں کی ہمراہ گلشن جمال کے رہائشی تاجر کے گھر پر چھاپا مارا اور باپ بیٹوں کو حراست میں لے لیا۔

سب انسپکٹر کے غیر قانونی عمل کا نشانہ بننے والے تاجر نے بتایا کہ میرے گھر واقع گلشن جمال میں چھاپا مارا گیا اور بارہ لاکھ رقم سے بھرا بیگ اپنے ہمراہ لے گئے اور مجھے تین دن تک حبس بے جا میں رکھا گیا جس کے دوران بچوں سے مزید تین لاکھ روپے منگوائے۔

<iframe width=”640″ height=”450″ src=”https://www.youtube.com/embed/vAM37-ebVDY” frameborder=”0″ allowfullscreen></ifram

تاجر کا کہنا تھا کہ بارہ رقم گھر سے لے کر گئے اس کے علاوہ کے میرے بچوں کے ہاتھوں مزید تین لاکھ روپے منگوائے گئے اور اس پر بھی بس نہیں کیا گیا بلکہ اے سی ایل سی شریف آباد مین کھڑی میری گاڑی کو واپس کرنے کے لیے مزید پندرلاکھ روپے کا تقاضہ کیا جا رہا ہے۔

تاجر گھر میں لگی سی سی ٹی وی کیمروں کی فوٹیجز میں دیکھا جاسکتا ہے کہ سب انسپکٹر جاوید چوہدری تاجر کے گھر داخل ہوتا ہے اور تاجر اور ان کے بیٹوں کو زدوکوب کر کے تاجر کو اپنے ہمراہ لے جاتا ہے۔

سی سی ٹی وی فوٹیجز منظر عام پر آنے کے بعد آئی جی سندھ اے ڈی خواجہ نے تاجر کے مبینہ اغوا کا نوٹس لیتے ہوئے ڈی آئی جی ساوتھ کو انکوائری افسر مقرر کرکے ایک ہفتے کے دوران رپورٹ جمع کرانے کی ہدایت جاری کی ہے۔

e>

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں