The news is by your side.

Advertisement

اےآروائی کمیونیکیشن کی درخواست ، چیئرمین پیمرا کو توہین عدالت کا نوٹس جاری

اسلام آباد : اسلام آباد ہائی کورٹ نے اے آر وائی کمیونیکیشن کی درخواست پر چیئرمین پیمرا کو توہین عدالت کا نوٹس جاری کردیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ میں اے آر وائی کمیونی کیشن کی درخواست پر چیئرمین پیمرا کیخلاف توہین عدالت کیس کی سماعت ہوئی ، چیف جسٹس اطہر من اللہ نے سماعت کی۔

اے آروائی کمیونیکشن کے وکیل شعیب رزاق اور احتشام اسلم عدالت میں پیش ہوئے، شعیب رزاق نے دلائل دیتے ہوئے کہا کہ عدالت کے واضح احکامات کے باجود اے آر وائی کے خلاف کارروائیاں جاری ہیں۔

اے آروائی کمیونیکشن کے وکیل کا کہنا تھا کہ عدالت نے پیمرا کو اے آروائی چینل کے خلا ف کارروائی سے روکا ہوا ہے، اس کے باجود ملک شہروں میں نمبرز کو تبدیل کیا گیا۔

عدالت نے چئیرمین پیمرا کو توہین عدالت کا نوٹس جاری کرتے ہوئے اگلی سماعت تک جواب جمع کرانے کی ہدایت کر دی اور کیس کی سماعت 16 جون تک ملتوی کر دی گئی۔

مزید پڑھیں : اے آروائی نیوز کی درخواست پر اسلام آباد ہائی کورٹ کا بڑا حکم

یاد رہے 25 مئی کو اسلام آباد ہائی کورٹ نے اےآروائی نیوز کو اپنے پرانے نمبرز پر بحال کرنے کا حکم دیتے ہوئے کہا تھا کہ چیئرمین پیمرا اے آر وائی نیوز کی شکایت دور کریں۔

بیرسٹرشعیب رزاق نے بتایا تھا کہ چند دنوں میں مختلف علاقوں سے شکایت موصول ہوئی کہ کیبل آپریٹرزنےاےآروائی کی فریکوئنسی چینج کردی ہے جبکہ کچھ علاقوں سےخبریں آرہی ہیں کہ اے آروائی نیوزکسی نمبرپربھی نہیں آرہا، اس سے قبل اے آر وائی نیوزشروع کےنمبروں پر تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں