The news is by your side.

Advertisement

فواد چوہدری نا اہلی کیس ، الیکشن کمیشن اور وزارت قانون سمیت فریقین کو نوٹس جاری

اسلام آباد: اسلام آباد ہائی کورٹ نے وفاقی وزیر فواد چوہدری کےخلاف نا اہلی کیس میں الیکشن کمیشن اور وزارت قانون سمیت فریقین کو نوٹس جاری کرتے ہوئے جواب طلب کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد ہائی کورٹ میں وفاقی وزیر فواد چوہدری کےخلاف نا اہلی کیس کی سماعت ہوئی ، سماعت سنگل رکنی بنچ چیف جسٹس اطہر من اللہ نے کی۔

درخواست گزار صحافی ہینکر پرسن سمیع ابراہیم اپنے وکیل راجہ رضوان عباسی ایڈووکیٹ کے ساتھ عدالت میں پیش ہوئے ، درخواست میں فواد چوہدری، الیکشن کمیشن ، ایف آئی اے اور دیگر کو فریق بنایا گیا ہے۔

راجہ رضوان عباسی ایڈووکیٹ نے بتایا فواد چوہدری پر اثاثے چھپانے کا الزام ہے، انھوں نے الیکشن کمیشن میں درست معلومات نہیں دی۔

راجہ رضوان عباسی ایڈووکیٹ نے کہا فواد چوہدری نے جہلم اور پاک پتن جائیداد کا ذکر گوشوارے میں نہیں کیا، استدعا ہے فواد چوہدری کو 62 ون ایف کے تحت نااہل کیا جائے

عدالت نے کہا پارلیمنٹ کا مسئلہ عدالت میں کیوں لاتے ہو ، آئین کے مطابق فواد چوہدری صادق اور امین نہیں ہے۔

عدالت نے وفاقی وزیر سائنس و ٹیکنالوجی کو نااہلی کے لئے نوٹس جاری کر دیا اور حکم دیا آئندہ سماعت سے پہلے فواد چوہدری اور دیگر فریقین عدالت میں جواب داخل کرائیں۔

بعد ازاں عدالت نے کیس پر سماعت دو ہفتوں تک کے لئے ملتوی کر دیا۔

یاد رہے فواد چوہدری کی نااہلی کے لئے درخواست صحافی سمیع اللہ ابراہیم نے اپنے وکیل رضوان عباسی کے ذریعے دائر کی گئی ، جس میں فواد چوہدری پر اثاثے چھپانے کا الزام عائد کیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں