The news is by your side.

Advertisement

بھارت : شوہر نے بیوی کو سانپ سے ڈسوا کر مار ڈالا

کیرالہ : بھارت میں شوہر نے بیوی کو قتل کرنے کیلئے انوکھا طریقہ اختیار کیا، سانپ سے ڈسوا کر بیوی کو موت کے گھاٹ اتار دیا، پولیس نے ملزم کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی ریاست کیرالا میں کرائم برانچ پولیس نے باریک بینی سے تفتیش کرکے ایک خاتون کی سانپ کے کاٹنے سے موت کا معمہ حل کرلیا اور قتل کے الزام میں شوہر کو گرفتار کرلیا۔

پولیس کے مطابق 25 سالہ مقتولہ اتھرا کے شوہر سورج نے ابتدائی تفتیش کے دوران ساتھی کے ساتھ مل کر اپنی بیوی کو قتل کرنے کے جرم کا اعتراف کرلیا ہے۔

پولیس حکام نے بھارتی میڈیا کو بتایا کہ گزشتہ روز قتل کے سلسلہ میں خاتون کے شوہر سورج، اس کے ساتھی سریش اور سانپ فروخت کرنے والے سپیرے کو گرفتار کرلیا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ 6 مئی کی رات منصوبہ بندی کے تحت اس کا دوست اسے ایک زہریلا سانپ دے گیا، جس کے بعد
مقتولہ کے شوہر سورج نے نیند کی حالت میں اپنی بیوی پر وہ سانپ پھینک دیا، اتھرا کو سانپ کے ڈسنے کے بعد سورج نے اسے قابو کر کے بند کرنے کی کوشش کی جس میں وہ ناکام رہا اور سانپ وہاں سے نکل بھاگا۔

واردات کے بعد رات بھر سورج جاگتا رہا اور صبح ہوتے ہی گھر سے چلا گیا، بعدازاں صبح والدین کو انترا مردہ حالت میں ملی تو والدین کو اس کی موت پر شک ہوا کیونکہ اس سے قبل بھی سورج کے گھر میں انترا کو سانپ نے کاٹا تھا لیکن وہ بچ گئی تھی۔

انترا کے والدین نے اپنے داماد کیخلاف  پولیس میں شکایت درج کرائی تھی جس پر  پولیس نے ایکشن لیتے ہوئے سورج سے تفتیش کی جس پر اس نے اقبال جرم کرلیا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں