The news is by your side.

Advertisement

اعجاز احمد انڈر 19 کرکٹ ٹیم کے ہیڈ کوچ مقرر

کوشش ہے 3 سال میں پاکستان کو 5 سے 6 کرکٹر دوں: اعجاز احمد

لاہور: پاکستان کرکٹ بورڈ نے سابق ٹیسٹ کرکٹر اعجاز احمد کو قومی انڈر 19 کرکٹ ٹیم کا ہیڈ کوچ مقرر کر دیا، سابق کرکٹر کی تقرری 3 سال کے لیے کی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی سی بی نے اعجاز احمد کو تین سال کے لیے قومی انڈر 19 کرکٹ ٹیم کا ہیڈ کوچ مقرر کر دیا ہے، اعجاز احمد قومی انڈر 16 اور اے کرکٹ ٹیموں کے ساتھ بھی کام کریں گے۔

پی سی بی کا کہنا ہے کہ اعجاز احمد اے سی سی انڈر 19 ایشیا کپ کے بعد عہدے کا چارج سنبھالیں گے۔

اعجاز احمد 2009 سے کوچنگ کے شعبے میں خدمات انجام دے رہے ہیں، 2009 میں پی سی بی نے انھیں انڈر 19 ٹیم کا کوچ مقرر کیا تھا، اعجاز احمد اے ٹیم کی کوچنگ کی بھی خدمات انجام دے رہے ہیں۔

کھیلوں کی تازہ خبر پڑھیں:  مصباح الحق ہیڈ کوچ کی دوڑ میں شامل ہوگئے

قومی انڈر19 کرکٹ ٹیم کے نو منتخب کوچ اعجاز احمد نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ ان کی کوشش ہے کہ وہ 3 سال میں پاکستان کو 5 سے 6 کرکٹر دیں۔

انھوں نے کہا کہ وہ پی سی بی کے شکر گزار ہیں کہ انڈر 19 کی کوچنگ کی ذمہ داری انھیں سونپی گئی، وہ ڈسپلن پر کسی قسم کا سمجھوتا نہیں کریں گے۔

اعجاز احمد نے کہا مستقبل کے لیے اسٹار کھلاڑی تلاش کرنا میری اولین ترجیح ہوگی، ایشیا کپ میں کھلاڑیوں کی کارکردگی کا جائزہ لوں گا۔

تنخواہ کے سلسلے میں انھوں نے کہا معاوضے کے معاملے پر پی سی بی سے کوئی بات نہیں کی، مجھے یقین ہے کہ بورڈ مجھے اچھا معاوضہ دے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں