The news is by your side.

Advertisement

وہ وقت دور نہیں جب کشمیری آزاد فضا میں سانس لیں گے: وزیر داخلہ

اسلام آباد: وزیر داخلہ اعجاز احمد شاہ کا کہنا ہے کہ بھارت کے ناپاک عزائم کسی صورت کامیاب نہیں ہونے دیں گے، وہ وقت دور نہیں جب کشمیری آزاد فضا میں سانس لیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر داخلہ اعجاز احمد شاہ کا کہنا ہے کہ مودی کشمیر کی جنگ شروع ہونے سے پہلے ہی ہار چکا ہے، قوم پیغام دے رہی ہے ہم سب کشمیریوں کے ساتھ ہیں۔

وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ کسی صورت بھارت کے ناپاک عزائم کامیاب نہیں ہونے دیں گے، وہ وقت دور نہیں جب کشمیری آزاد فضا میں سانس لیں گے۔ کشمیر کے مسئلے کے حل تک ہر ممکن کوشش جاری رکھیں گے۔

خیال رہے کہ آج ملک بھر میں کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کیا گیا۔ مرکزی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے وزیر اعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ آج پورا پاکستان کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہے، کشمیری بہت مشکل وقت سے گزر رہے ہیں۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ تقریباً 80 لاکھ کشمیری گزشتہ 4 ہفتے سے کرفیو میں محصور ہیں، ہم سب کشمیریوں کے ساتھ کھڑے ہیں اور ان کے دکھ درد میں شریک ہیں۔ انتہا پسند ہندو چاہتے ہیں بھارت سے مسلمانوں کو نکال دیں۔

انہوں نے مزید کہا تھا کہ آر ایس ایس چاہتی ہے بھارت میں صرف ہندو رہیں اور اس نظریے کی بنیاد پر کشمیریوں پر مظالم ڈھا رہی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں