The news is by your side.

Advertisement

وفاقی وزیر داخلہ اعجاز شاہ کی چینی سفیر سے ملاقات

اسلام آباد: وفاقی وزیر داخلہ اعجاز شاہ کی چینی سفیر یاؤ ژنگ سے ملاقات کے دوران وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ پاکستان اور چین کی باہمی ہم آہنگی قابل رشک ہے، سفارتی حکام کے لیے سہولتوں کی فراہمی یقینی بنانا ہمارا فرض ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر داخلہ اعجاز شاہ کی چینی سفیر یاؤ ژنگ سے ملاقات ہوئی۔ ملاقات میں باہمی امور اور سیکیورٹی کی صورتحال پر تفصیلی گفتگو ہوئی۔

چینی سفیر نے دھرنے کو پر امن طریقے سے ختم کروانے پر کارکردگی کو سراہا۔ چینی سفیر کا کہنا تھا کہ پاکستان کے سسٹم اور پالیسی کا احترام کرتے ہیں۔ سیکیورٹی کی صورتحال اور موجودہ سہولتوں سے مطمئن ہیں۔

وزیر داخلہ اعجاز شاہ کا کہنا تھا کہ پاکستان اور چین کی باہمی ہم آہنگی قابل رشک ہے، سیکیورٹی اور دیگر داخلی امور پر مکمل نظر ہے۔ سفارتی حکام کے لیے سہولتوں کی فراہمی یقینی بنانا ہمارا فرض ہے۔

ملاقات کے دوران چینی سفیر نے سیف سٹی اور اینٹی اسمگلنگ پراجیکٹ میں مکمل تعاون کی پیشکش بھی کی۔

اس سے قبل ایک موقع پر وزیر داخلہ کا کہنا تھا کہ دھرنے کے شرکا کا وزیر اعظم سے استعفے کا مطالبہ مناسب نہیں تھا، سیکیورٹی کے لیے عام انتخابات فوج کے تعاون سے ہوتے ہیں، سیکیورٹی کا مسئلہ ہے تو فوج کے بغیر الیکشن نہیں ہوسکتے۔

انہوں نے کہا تھا کہ طالبان کی قیادت پاکستان کی سرزمین پر موجود نہیں ہے، جب تک فوج ہے ملک غیر مستحکم نہیں ہوسکتا ہے۔ ایک سال میں حکومت نے جتنی ترقی کی ہے کسی حکومت نے نہیں کی، اگر حکومت نے ڈیلیور کیا تو اگلے پانچ سال بھی ہم ہی ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں