The news is by your side.

’میں معاشرے کی ایک لبرل فیمنسٹ رکن ہوں‘

لندن میں مقیم پاکستانی شوبز انڈسٹری کی اداکارہ ارمینا رانا خان کو حالیہ بیان پر تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

ارمینا رانا خان سوشل میڈیا پر کافی متحرک رہتی ہیں اور اکثر سماجی معاملات میں اپنی رائے کا اظہار کرتی ہیں لیکن بعض اوقات وہ اپنے بیان کی وجہ ٹرولرز کا نشانہ بن جاتی ہیں۔

ایسا ہی ایک بیان انہوں نے دیا اور لکھا کہ ’میں اپنے معاشرے کی ایک لبرل فیمنسٹ رکن ہوں۔

ارمینا رانا خان ناقدین سے کہا کہ ’اگر وہ کسی خاص ذہنیت کی پیروی کرنا چاہتے ہیں تو ‘کہیں اور دیکھیں’ کیونکہ انہیں بھی اپنی رائے کا اظہار کرنے کا حق ہے۔

اداکارہ نے اپنے سوشل میڈیا اکاؤنٹس پر موصول ہونے والے کچھ تبصروں کو شیئر کیا اور اس بات پر روشنی ڈالی کہ وہ عام طور پر ٹرولز سے کیسے نمٹتی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پہلے صارف نے اداکار کی ‘قابل اعتراض’ ڈریسنگ کی نشاندہی کی، جس نے بالآخر جیسا کہ صارف نے شیئر کیا اس کے ایمان کی کمی کو ثابت کیا۔

"تصور کیجیے، اگر اس کی اپنی ہونے والی بیٹی یا اس کے خاندان کے کسی فرد کو کچھ ہوا ہو۔ ہم نے ابھی ابھی ایک وائرل ویڈیو دیکھی ہے جس میں ایک برقع پوش عورت گلی میں گھوم رہی ہے اور اسے ہراساں کرنے والا شخص ابھی تک فرار ہے۔

انہوں نے مزید کہا، میرے خیالات عالمی اصولوں اور اقدار کے مطابق ہیں کیونکہ میں سماجی وجوہات پر بھی بہت آواز اٹھاتی ہوں اور اگر یہ ناگوار ہے تو مجھے ڈر ہے کہ آپ کو یہ جگہ انتہائی مخالف لگے گی مجھے یہ بھی یقین ہے کہ آپ کہیں اور دیکھ سکتے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں