The news is by your side.

Advertisement

کشمیریوں سے اظہار یک جہتی کے لیے باکسر عامر خان کا ایل او سی کے دورے کا اعلان

اسلام آباد: بھارت کے یک طرفہ اقدامات اور مقبوضہ کشمیر میں وحشیانہ بربریت پر عالمی چیمپئن لائٹ ویٹ باکسر عامر خان نے لائن آف کنٹرول کا دورہ کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستانی نژاد برطانوی باکسر عامر خان نے کہا ہے کہ وہ پاکستان کا دورہ کر رہے ہیں اور لائن آف کنٹرول جائیں گے اور مقبوضہ کشمیر کے سلسلے میں اپنی آواز بلند کریں گے۔

عامر خان نے کہا کہ وہ کشمیر میں بد ترین صورت حال کے حوالے سے وسیع سطح پر آگاہی پھیلانا چاہتے ہیں۔

پاکستان نژاد باکسر کا یہ بھی کہنا تھا کہ وہ اقوام متحدہ چارٹر کی خلاف ورزیوں اور کشمیر میں نسل کشی کے خلاف آواز بنیں گے۔

انھوں نے کہا کشمیریوں کی آواز بننے کے لیے لائن آف کنٹرول کا دورہ کروں گا۔ باکسر عامر خان نے ڈی جی آئی ایس پی آر سے خصوصی اظہار تشکر بھی کیا۔

یہ بھی پڑھیں:  مقبوضہ کشمیر میں تشویش ناک صورت حال پر نظر ہے: یو این سیکریٹری جنرل

واضح رہے کہ آج اقوام متحدہ کے سیکریٹری جنرل انتونیو گوٹیرس نے کہا ہے کہ مقبوضہ کشمیر میں تشویش ناک صورت حال پر ان کی نظر ہے، اقوام متحدہ اس سلسلے میں اپنا کردار ادا کرتا رہے گا۔

قبل ازیں، وزیر خارجہ شاہ محمود نے یو این سیکریٹری جنرل سے ٹیلی فونک رابطہ کیا، جس میں مقبوضہ کشمیر میں جاری انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں پر گفتگو کی گئی اور بھارت کے مقبوضہ کشمیر میں یک طرفہ اقدامات پر تبادلہ خیال کیا گیا، خطے میں امن و امان کی مخدوش صورت حال پر بھی گفتگو کی گئی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں