The news is by your side.

Advertisement

میرے خلاف چلنے والی تمام خبریں بے بنیاد ہیں، عماد وسیم

دبئی : کراچی کنگز کے خلاف بے بنیاد خبریں چلانے کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے اور کچھ چینلز نے کراچی کنگز کے کھلاڑی عماد وسیم کے خلاف جھوٹی خبریں چلادیں، آل راؤنڈر عماد وسیم کا کہنا ہے کہ میرے خلاف چلنے والی تمام خبریں بے بنیاد ہیں۔


پی ایس ایل کے خلاف سازش یا کراچی کنگز سے دشمنی میں کچھ چینلز نے کراچی کنگز کے کھلاڑی عماد وسیم کے خلاف جھوٹی خبریں چلادیں، سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کراچی کنگز کے آل راؤنڈر عماد وسیم نے اپنے پیغام میں کہا ہے کہ میرے خلاف چلنے والی تمام خبریں بے بنیاد ہیں، میں نے ہمیشہ ایمانداری سے کرکٹ کھیلی ہے، میں پاکستان سے پیار کرتا ہوں، کراچی کنگز کے لئے بھی ہمیشہ ایمانداری سے کھیلا۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ آل راؤنڈر عماد وسیم کو تحقیقات کے لئے نہیں بلایا گیا، عماد وسیم کے خلاف منفی پروپیگینڈا کیا گیا، عماد وسیم سے پوچھ گچھ سے متعلق آنے والی خبریں بے بنیاد ہیں۔

کراچی کے شہریوں نے سوال کیا کہ کراچی کنگز کے خلاف بے بنیادخبریں کیوں چلائی جارہی ہیں؟ بغیرتصدیق کے الزام لگانا کیا درست ہے؟شہریوں کا کہنا ہے کہ بغیر تحقیق اور تصدیق کے خبریں چلا کر کراچی کنگز کونقصان پہنچانے کی کوشش کی گئی ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کراچی کنگز کے مالک سلمان اقبال کا اپنے پیغام میں کہا ہے کہ کرکٹ صرف جنون ہی نہیں یہ ہمیں متحد بھی کرتی ہے، کرکٹ یا پاکستان کے بارے میں منفی تاثر نہیں جانا چاہئیے، توقع ہے پی ایس ایل2017کا سیزن اچھا رہے گا۔

دوسری جانب مالک کراچی کنگز سلمان اقبال کی پی سی بی کے اینٹی کرپشن یونٹ کے سربراہ سے ملاقات ہوئی، مالک کراچی کنگز نے کہا کہ اینٹی کرپشن یونٹ کے اہم افسران سے ملاقات ہوئی ہے، اینٹی کرپشن یونٹ نے شاہ زیب حسن کوکلین چٹ دیدی ہے۔


مزید پڑھیں : پی ایس ایل: اسپاٹ فکسنگ کا انکشاف، شرجیل خان اور خالد لطیف ایونٹ سے باہر


گذشتہ روز پاکستان سپر لیگ میں دو کھلاڑیوں  کے اسپاٹ فکسنگ میں ملوث ہونے کا نکشاف ہوا، جس کے بعد پی سی بی نے اسلام آباد یونائیٹڈ کے دو کھلاڑیوں شرجیل خان اور خالد لطیف کو معطل کرتے ہوئے ایونٹ سے باہر کردیا، کھلاڑیوں نے اعتراف جرم کرلیا اور دبئی سے کراچی واپس پہنچ گئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں