The news is by your side.

Advertisement

امام کعبہ 7 روزہ دورہ پر آج اسلام آباد پہنچیں گے

اسلام آباد :  امام کعبہ شیخ عبداللہ عواد الجھنی 7 روزہ دورہ پر آج پاکستان پہنچ رہے ہیں، وہ کل جمعہ کی نماز فیصل مسجد میں پڑھائیں جبکہ وزیراعظم عمران خان، صدر پاکستان اور آرمی چیف سے ملاقاتیں بھی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق امام کعبہ عبداللہ عواد الجھنی 7 روزہ دورہ پر آج اسلام آباد آرہے ہیں ، وہ شام 8:15 پر اسلام آباد انٹرنیشنل ایئرپورٹ پہنچیں گے، جہاں وزیر مذہبی امور نو ر الحق قادی ان کا استقبال کریں گے۔

امام کعبہ 11 سے 17 اپریل تک پاکستان میں قیام کریں گے، 12 اپریل کو امام کعبہ جمعہ کی نماز فیصل مسجد میں پڑھائیں گے جبکہ 13 اپریل کو علما اور اسکالرز سے ملاقاتیں کریں گے۔

امام کعبہ 14 اپریل اسلامک کانفرس سے خطاب کریں گے جبکہ 15 اپریل کوپاکستان علما کونسل کی جانب سے عشائیے میں شرکت کریں گے۔

دورے کے دوران امام کعبہ وزیراعظم عمران خان، صدر پاکستان اور آرمی چیف سے ملاقاتیں بھی کریں گے۔

خیال رہےشیخ عبداللہ عواد الجھنی نے 2005 میں گرینڈ مسجد مسجد الحرام میں تراویح کا آغاز کیا اور جولائی 2007 میں گرینڈ مسجد کے امام مقرر ہوئے، اس سے قبل مسجد نبوی میں بھی فرائض انجام دے چکے ہیں۔

مزید پڑھیں: پاکستان سعودی عرب والوں کادوسرا گھر ہے ،امام کعبہ

یاد رہے گذشتہ سال مارچ میں امام کعبہ ڈاکٹر صالح بن محمد الطالب تین روزہ دورے پر پاکستان پہنچے تھے، امام کعبہ کا کہنا تھا کہ سعودی عرب کے حکمران پاکستان کو احترام کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، پاکستان سعودی عرب والوں کا دوسرا گھر ہے، ہم ہر طرح سے متمنی ہیں کہ پاکستان دن رات ترقی کرے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں