The news is by your side.

Advertisement

کیپٹن مارول 2: 16 سالہ پاکستانی نژاد اداکارہ بھی فلم میں شامل

ہولی وڈ سائنس فکشن سپر ہیرو فلمیں بنانے والے ادارے مارول اسٹوڈیو نے پہلی سپر وومن ویب سیریز مس مارول میں مرکزی کردار ادا کرنے والی پاکستانی نژاد امریکی اداکارہ 16 سالہ ایمان ولانی کو آنے والی سائنس فکشن فلم کیپٹن مارول 2 میں کاسٹ کرلیا ہے۔

ایک انٹرٹینمنٹ رپورٹ کے مطابق سیریز کی دوسری فلم میں پاکستانی نژاد اداکارہ بھی ایکشن میں دکھائی دیں گی۔

کیپٹن مارول کی پہلی فلم سنہ 2019 میں عالمی یوم خواتین پر ریلیز کی گئی تھی، جس نے ریکارڈ کمائی کی تھی۔ اس فلم میں کیپٹن مارول کا کردار اداکارہ بری لارسن نے ادا کیا تھا۔

کیپٹن مارول کا سپر ہیرو سائنس فکشن کردار مذکورہ فلم سے قبل متعدد فلموں، ویب سیریز اور کتابوں میں دکھایا جا چکا تھا، تاہم پہلی بار اس کردار پر بنائی گئی فلم کو گزشتہ برس ریلیز کیا گیا تھا۔

اب اس کردار کی دوسری فلم کو سنہ 2022 تک ریلیز کیا جائے گا جس میں کئی نئے کردار شامل کیے جائیں گے اور ان کرداروں میں پہلی مسلم سپر ہیرو وومن کا کردار مس مارول بھی شامل ہوگا۔

مس مارول کے کردار کا نام کمالہ خان ہوتا ہے جو ایک پاکستانی نژاد امریکی خاتون ہوتی ہیں، اور جو خصوصی صلاحیتوں کی مالک ہوتی ہیں۔

اسی کردار پر مارول اسٹوڈیو نے مس مارول کے نام سے ویب سیریز بنانے کا اعلان کر رکھا ہے، جسے 2021 کے وسط تک ریلیز کیا جائے گا، جس میں پاکستانی اداکارہ نمرہ بچہ بھی اہم کردار میں دکھائی دیں گی۔

مس مارول کا کردار ادا کرنے والی پاکستانی نژاد 16 سالہ ایمان ولانی اب ہولی وڈ فلم کیپٹن مارول میں ایکشن میں دکھائی دیں گی، فلم میں وہ پاکستانی نژاد مسلم سپر ہیرو لڑکی کمالہ خان کا کردار ہی ادا کریں گی۔

مارول اسٹوڈیو کے مطابق 2019 کی مقبول فلم کیپٹن مارول کی سیکوئل فلم کو 2022 میں ریلیز کیا جائے گا اور اس میں کمالہ خان کے کردار سمیت دیگر کردار بھی شامل کیے جائیں گے۔

فلم کی ایک اور خاص بات یہ ہے کہ کیپٹن مارول 2 کی ہدایت کاری پہلی بار ایک سیاہ فام خاتون دیں گی، نیا ڈکوسٹا اس سے قبل متعدد فلم و ٹی وی منصوبوں کی ہدایت کاری کے فرائض انجام دے چکی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں