The news is by your side.

Advertisement

آئی ایم ایف نے پاکستان میں مہنگائی کم ہونے کی نوید سنادی، جائزہ رپورٹ جاری

اسلام آباد : بین الاقوامی مالیاتی فنڈ (آئی ایم ایف) نے امید ظاہر کی ہے کہ آئندہ سال سے مہنگائی کی شرح کم ہونے کا امکان ہے، پاکستان نے منی لانڈرنگ کے خلاف اقدامات بہتر کیے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق انٹر نیشنل مانیٹرنگ فنڈ (آئی ایم ایف) کی جائزہ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ اسٹیٹ بینک کے زرمبادلہ کے ذخائر بہتر ہوئے ہیں، پاکستان کا بیرونی اور مالیاتی خسارہ بھی کم ہو رہا ہے، پاکستان میں مہنگائی شرح کم ہونے کا قوی امکان ہے۔

آئی ایم ایف کی جائزہ رپورٹ میں تسلیم کیا گیا ہے کہ پاکستان نے منی لانڈرنگ کے خلاف اقدامات بہتر کیے ہیں، اس کے علاوہ توانائی اصلاحات میں بھی بہتری آئی ہے۔

آئی ایم ایف کے مطابق پاکستان میں ترقی بجٹ کی ترجیحات متعین کی گئی ہیں، تاہم پاکستان کو اندرونی و بیرونی معاشی چیلنجزتاحال درپیش ہیں۔جائزہ اجلاس میں معاشی کارکردگی سے مطمئن ہیں۔

رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ پاکستان کی معاشی کارکردگی سے بورڈ کو آگاہ کیا جائے گا، بورڈ کارکردگی کی بنیاد پر45 کروڑ ڈالر کی قسط منظور کرے گا۔

مزید پڑھیں : آئی ایم ایف اور پاکستانی حکام کے مذاکرات حتمی مرحلے میں داخل

واضح رہے کہ آئی ایم ایف کا جائزہ مشن28 اکتوبر سے8نومبر تک پاکستان کے دورے پرتھا، اس دوران حکومت پاکستان کے ساتھ معاشی پالیسیوں کا تعین کیا گیا، اس موقع پر مالی سال کی دوسری سہ ماہی کے لیے اہداف پر بھی بات چیت ہوئی۔

مشن کے ساتھ مذاکرات کے بعد پاکستان کو قرضے کی نئی قسط جاری کی جائے گی، آئی ایم ایف کے ساتھ 450 ملین ڈالر کی قسط کے سلسلے میں بات چیت ہوئی ہے، آئی ایم ایف سے 6 ارب ڈالر کے پروگرام میں سے 991 ملین ڈالر مل چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں