The news is by your side.

Advertisement

لاہور میں متحدہ اپوزیشن کی بیٹھک میں اہم فیصلہ

اپوزیشن کی بڑی بیٹھک میں اپوزیشن کی تمام جماعتوں پر مشتمل کمیٹی تشکیل دے دی گئی جو حکمت عملی، عدم اعتماد کے وقت کا تعین کرے گی۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق لاہور میں ہونے والی متحدہ اپوزیشن کے بڑوں کی بیٹھک میں اہم فیصلہ کرلیا گیا اور تمام جماعتوں پر مشتمل کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے۔

اپوزیشن رہنماؤں کے اجلاس کے بعد مشترکہ اعلامیہ جاری کیا گیا ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ اجلاس میں کمیٹی تشکیل دی گئی ہے جس میں حزب اختلاف کی تمام جماعتوں کے نمائندے شامل ہیں۔

اعلامیہ میں بتایا گیا ہے کہ یہ کمیٹی حکومت کے خلاف آئندہ ہونے والے اقدامات کی حکمت عملی اور تحریک عدم اعتماد کے وقت کا تعین کرنے کی مجاز ہوگی۔

ذرائع کے مطابق اجلاس میں شریک پی ڈی ایم کے سربراہ فضل الرحمٰن، پی پی شریک چیئرمین وسابق صدر آصف زرداری، ن لیگ کے صدر واپوزیشن لیڈر شہباز شریف نے اجلاس میں ہونے والے تمام فیصلوں کی منظوری دیدی ہے۔

مذکورہ اجلاس میں پی پی چیئرمین بلاول بھٹو زرداری، سابق وزرائے اعظم یوسف گیلانی، پرویزاشرف، ن لیگ کے رہنماؤں سعد رفیق، راناثنااللہ، ایازصادق، مریم اورنگزیب، مولانا اسعد اوراکرم درانی نے شرکت کی۔

اجلاس کے بعد جاری اعلامیے میں مزید بتایا گیا ہے کہ اجلاس میں مہنگائی پر گہری تشویش کا اظہار کرتے ہوئے کہا گیا کہ مہنگائی کا عذات عوام کے لیے ناقابل برداشت ہوچکا ہے، قیمتوں میں مسلسل اضافے نے عوام کی کمر توڑ کر رکھ دی ہے اور عوام کو مہنگائی سے نجات دلانے کے لیے اس حکومت کو گھر بھیجا جانا ضروری ہوچکا ہے۔

اجلاس میں اس بات پر اتفاق کیا گیا کہ موجودہ حکومت سےجلد ازجلدنجات حاصل کی جائے جب کہ پیکاآرڈیننس کو غیرآئینی اور غیرقانونی قرار دیتے ہوئے اسے ہر قانونی فورم پر چیلنج کرنے کا فیصلہ کیا گیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں