پبلک سیکٹر کمپنیوں کے لئے کارپوریٹ گورننس کے قواعد میں بہتری -
The news is by your side.

Advertisement

پبلک سیکٹر کمپنیوں کے لئے کارپوریٹ گورننس کے قواعد میں بہتری

کراچی: سکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن (ایس ای سی پی) نے سٹیک ہولڈرز اور عوام سے آراء حاصل کرنے کے لئے پبلک سیکٹر کمپنیز کے قواعد2013میں ترامیم کا مسودہ جاری کردیا ہے۔

مروجہ قواعد پر عمل درآمد کے تجربہ کو سامنے رکھتے ہوئے پبلک سیکٹر کمپنیوں (پی ایس سیز) کی متعلقہ وزارتوں اوردیگر سٹیک ہولڈرز کی آراء کی بنیاد پرتعمیل میں آسانی کو یقینی بنانے کے لئے یہ ضروری تھا کہ قواعد میں بعض ترامیم لائی جائیں، پبلک سیکٹر کمپنیاں معیشت کا ایک نمایاں جزو ہیں جو معاشی شعبوں میں اہم خدمات انجام دے رہی ہیں ۔

ان قواعد کا مقصد متعدد اقدامات، جیسے بورڈ آف ڈائریکٹرز کو با اختیار بنانا، حکومت کو اپنے اونرشپ فنکشن کے استعمال میں آسانی، داخلی کنٹرول کے نظام کو مستحکم بنانیسمیت پی ایس سیز کے نظم و نسق میں بہتری لانا تھا، وہ قواعد جن میں ترمیم یا قواعد میں اضافے کی تجویز دی گئی ہے۔

ان میں پبلک سیکٹر کمپنیوں کو جلانے کے لئے بہترمعیار متعارف کرانا، بورڈ میں غیر جانبدار ڈائریکٹرز کے تناسب میں اکثریت سے ایک تہائی میں تبدیلی، ڈائریکٹرز کا کام میں غفلت پر برطرفی کی مزید بنیادوں کی صراحت، چیئرمین اور چیف ایگزیکٹیو کے تقرر کے شرائط پر نظر ثانی، ڈائریکٹرز کے تقرر کے وقت حکومت کو مطلوب پرفارمنس کو ملازمت کے معاہدہ کا حصّہ بننا،اور ڈائریکٹر کے لئے شرائط کا کے بہتر معیار مقرر کرنا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں