وزیراعظم عمران خان نے نوجوت سنگھ سدھو کوامن کا سفیرقراردے دیا
The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان نے نوجوت سنگھ سدھو کوامن کا سفیرقراردے دیا

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان نے نوجوت سنگھ سدھو کوامن کا سفیر قراردیتے ہوئے کہا کہ تقریب حلف برداری میں شرکت پر سدھو کا شکریہ ادا کرتا ہوں، سدھو کو نشانہ بنانے والے امن کونقصان پہنچا رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق بھارت میں سدھو کو تنقید کا نشانہ بنانے پر وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ردعمل دیتے ہوئے نوجوت سنگھ سدھو کو امن کا سفیر قرار دے دیا۔

وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ نوجوت سنگھ سدھو کی پاکستان آمد اور تقریب حلف برداری میں شرکت پر شکریہ ادا کرتا ہوں، سدھو امن کے سفیر ہیں، انہیں پاکستان کے لوگوں نے محبت دی، بھارت میں سدھوکو نشانہ بنانے والے امن کو نقصان پہنچا رہے ہیں۔

عمران خان نے مزید کہا کہ امن کے بغیر خطے کے عوام ترقی نہیں کرسکتے، آگے بڑھنے کیلئے پاک بھارت مذاکرات ضروری ہیں، کشمیر سمیت تمام تمام تنازعات کا حل نکالنا ہوگا۔ غربت کے خاتمے اور اختلافات ختم کرنے کیلئے آسان ترین نسخہ ہے کہ بات چیت کے ذریعے تنازعات حل کئے جائیں اور باہم تجارت کا آغاز کیا جائے۔

یاد رہے نوجوت سدھو کے عمران خان کی تقریب حلف برداری میں شرکت اور آرمی چیف جنرل جاوید باجوہ سے گلے ملنے اور صدر آزاد کشمیر مسعود خان کے ساتھ بیٹھنے پر بھارتی میڈیا اور انتہا پسند آگ بگولہ ہوگئے تھے۔

مزید پڑھیں : سدھو کی تقریب حلف برداری میں شرکت، بھارتی میڈیا بھڑک اٹھا

جس کے بعد لدھیانہ میں مشتعل افراد نے سدھو کے پوسٹر اور پتلے کو آگ لگائی گئی جبکہ انتہا پسند جماعتوں نے بھارت کے مختلف علاقوں میں مظاہرے کیے، جس میں سدھو کے پتلے کو بھی نذر آتش کیا گیا تھا۔

انتہا پسند تنظیم بجرنگ دل نے سدھو کے سر کی قیمت مقرر کردی ہے اور کہا ہے کہ سدھوکا سر لانے والے کو 5 لاکھ روپے انعام دیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں