پیپلزپارٹی یا ن لیگ سے کوئی مفاہمت نہیں ہورہی، عمران اسماعیل imran ismail
The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی یا ن لیگ سے کوئی مفاہمت نہیں ہورہی، عمران اسماعیل

کراچی: نامزد گورنر سندھ اور پی ٹی آئی رہنما عمران اسماعیل نے کہا ہے کہ پیپلزپارٹی یا مسلم لیگ (ن) سے کوئی مفاہمت نہیںہورہی ہے، مراد علی شاہ کو مبارک باد دی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، عمران اسماعیل نے کہا کہ بحثییت گورنر وفاق اور صوبے میں برج کا کردار ادا کروں گا، پیپلزپارٹی ہماری سیاسی حریف ہے، سندھ کے ترقیاتی منصوبے پر کوئی اثر نہیں پڑنا چاہئے۔

نامزد گورنر سندھ نے کہا کہ اسمبلی میں پیپلزپارٹی کا ووٹ چاہے نہ ہی وہ دیں گے، خواہش ہے کہ پی کی طرح سندھ پولیس میں اصلاحات ہو، اربن سندھ نے پیپلزپارٹی کو مسترد کردیا ہے۔

عمران اسماعیل نے کہا کہ عمران خان کو ایک ہی نشست رکھنی ہے، میانوالی ان کی آبائی سیٹ ہے، کراچی پر عمران خان نے کوئی یوٹرن نہیں لیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ کراچی نے ہمیں مینڈیٹ دیا ہے، خان صاحب نے کبھی گورنر ہاؤس گرانے کا نہیں کیا، عمران خان نے دیواریں گرانے کی بات کی تھی، گورنر ہاؤس کی دیواریں گراکر پارک بنانے کی کوشش کریں گے۔

مزید پڑھیں: مجھے کسی پراجیکٹ پر تختی لگانے کا شوق نہیں ہے ،عمران اسماعیل

واضح رہے کہ نامزد گورنر سندھ کا کہنا تھا کہعوامی مسائل کے فوری حل کیلئے اقدامات کریں گے، سندھ کیلئے وزیراعلیٰ کا امیدوار جی ڈی اے سے ہوگا، سندھ اسمبلی میں اسپیکر کا امیدوار ایم کیو ایم سے جبکہ اپوزیشن لیڈر پی ٹی آئی سے ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ مرادعلی شاہ کوساتھ ملکرمستقبل کی منصوبہ بندی کرنےکی آفرکی ہے، سندھ حکومت سے جھگڑا ہواتو کرپشن کےمعاملے پر ہوگا، اپوزیشن میں کہیں پر بھی کسی قسم کا تناؤ نہیں ، صوبوں اور وفاق میں پل کا کردار ادا کروں گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں