مجھے کسی پراجیکٹ پر تختی لگانے کا شوق نہیں ہے ،عمران اسماعیل
The news is by your side.

Advertisement

مجھے کسی پراجیکٹ پر تختی لگانے کا شوق نہیں ہے ،عمران اسماعیل

کراچی: پاکستان تحریک انصاف کے رہنما عمران اسماعیل کا کہنا ہے بحیثیت گورنر وفاق اور سندھ میں پل کا کردار اداکرنے کی کوشش کروں گا، مراد علی شاہ کو ساتھ ملکر کام کرنے کی آفرکی ہے، مجھے کسی پراجیکٹ پر تختی لگانے کا شوق نہیں ہے۔

تفصیلات کے مطابق سندھ اسمبلی کے باہر پی ٹی آئی کی جانب سے نامزد گورنر سندھ عمران اسماعیل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا عوامی مسائل کے فوری حل کیلئے اقدامات کریں گے، سندھ کیلئے وزیراعلیٰ کا امیدوار جی ڈی اے سے ہوگا، سندھ اسمبلی میں اسپیکر کا امیدوار ایم کیو ایم سے جبکہ اپوزیشن لیڈر پی ٹی آئی سے ہوگا۔

عمران اسماعیل کا کہنا تھا کہ سندھ میں بے انتہا مالی بے ضابطگیاں ہوئی ہیں، امید ہے نیب اپنا کام کرے گی اور ہم اپنا کام کریں گے، کرپشن پر زیروٹالرنس ہے، 100فیصد احتساب چاہتے ہیں۔

رہنما پی ٹی آئی نے کہا مرادعلی شاہ کوساتھ ملکرمستقبل کی منصوبہ بندی کرنےکی آفرکی ہے، سندھ حکومت سے جھگڑا ہواتو کرپشن کےمعاملے پر ہوگا، اپوزیشن میں کہیں پر بھی کسی قسم کا تناؤ نہیں ، صوبوں اور وفاق میں پل کا کردار ادا کروں گا۔

ان کا کہنا تھا کہ کرپشن پرزیروٹالرنس ہے، کسی پراجیکٹ کو رکنے نہیں دیں گے، احتساب ہم سے شروع کریں، کہیں قبضہ ہے تو ہم خود ختم کرائیں گے، عوام نے مینڈیٹ دیا ہے، ہم سندھ کی مدد کرنے آئے ہیں۔

عمران اسماعیل نے کہا سندھ اسمبلی کے اپوزیشن لیڈر کا اعلان عمران خان کریں گے،مجھے کسی پراجیکٹ پر تختی لگانے کا شوق نہیں ہے، عوامی مسائل کےحل کیلئےسندھ حکومت کا ساتھ دیں گے۔

نامزد گورنر سندھ کا کہنا تھا عمران خان کے وژن کو مکمل کرنا چاہتے ہیں، رورل اربن سینٹرز پروگرام کو شفافیت سے مکمل کریں گے اور اس کا تھرڈ پارٹی اڈٹ بھی کروایا جائے گا، عوام کی ٹینکر مافیہ اور پانی کے مسائل سے جان چھڑائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں