بادشاہت دیکھنی ہے تو شہزادی مریم کوآج دیکھ لیتے، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

بادشاہت دیکھنی ہے تو شہزادی مریم کوآج دیکھ لیتے، عمران خان

چترال : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ بادشاہت دیکھنی ہے تو شہزادی مریم کو آج دیکھ لیتے، کرمنل انکوائری کیلئے جے آئی ٹی نے سوال پوچھنے مریم شہزادی کو بلایا تھا، مغل اعظم، شہزادے اور شہزادیاں ایسے پیش ہو رہے ہیں، جیسے ظلم ہورہا ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے چترال یونیورسٹی میں تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ جب کوئی حکمران قوم سے وعدہ کرے تو اسے پورا کرنا چاہیے،ہمارا دینی فرض ہے اپنے وعدوں پر قائم رہیں۔

عمران خان نے کہا کہ گلگت بلتستان کے لوگ اپنے گھروں میں تالے نہیں لگاتے، گلگت کے ایک تھانے گیا کبھی قتل کا کوئی مقدمہ درج نہیں ہوا، ایسا ہی ماحول چترال میں دیکھا، جس کی خوشی ہے۔

انھوں کا کہنا تھا کہ میرٹ ہی کی وجہ سے ملک ترقی کرتا ہے، یہاں میرٹ پر سلیکشن نہیں ہوتی، سفارشی بھرتیاں کی جاتی ہیں،خاندان کے لوگوں کو میرٹ کے بغیر بھر دیا جائے تو ادارہ تباہ ہوجاتا ہے۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ چترال میں سیاحت کے فروغ کے کئی مواقع ہیں، غیر ملکی یہاں آرہے ہیں،مقامی سیاحت جیسی آج ہے ایسی کبھی نہیں تھی، چترال یونیورسٹی میں سیاحت کا مضمون ہونا چاہیے۔

عمران خان نے مزید کہا کہ بادشاہت دیکھنی ہے تو شہزادی مریم کو آج دیکھ لیتے، کرمنل انکوائری کیلئے جے آئی ٹی نے سوال پوچھنے مریم شہزادی کو بلایا تھا، جےآئی ٹی سے جو بھی باہرنکلتا ہے، عمران خان کی تعریفیں شروع کر دیتا ہے، عمران خان نے جے آئی ٹی نہیں بنائی سپریم کورٹ نے بنائی ہے۔

تحریک انصاف کے سربراہ کا کہنا تھا کہ مغل اعظم، شہزادے اور شہزادیاں ایسے پیش ہو رہے ہیں، جیسے ظلم ہورہا ہے، ہاتھ ایسے ہلایا جارہا ہے، جیسے پتہ نہیں کیا ہورہا ہے، مغل اعظم کے شہزادوں اور شہزادی کوسلیوٹ کیےجارہےہیں، میرٹ کی دھجیاں اڑائی جارہی ہے،کس حیثیت سے سلیوٹ کیے جارہےہیں۔

انھوں نے کہا کہ پہلے والد پھر ان کے بیٹے خود ساختہ شہزادے بنے ہوئےہیں، چوریاں یہ کر رہے ہیں، اربوں کی جائیدادیں بنائی ہوئی ہیں، اربوں پتی بنے ہوئے ہیں، سوال پوچھنا کہ پیسہ کہاں سے آیا ہمارا حق ہے ہم پیسوں کا سوال کرتے ہیں تو کہتے ہیں ظلم ہوگیا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ میرٹ کا مطلب انصاف ہوتا ہے، خیبرپختونخوا حکومت دیکھ لیں، نوازشریف کی بیٹی بھی ایک عام شہری ہی ہیں، کرمنل انویسٹی گیشن کے لیے مریم نواز کو آج بلایا گیا تھا، 5 میں سے 2ججز نے کہہ دیا نوازشریف صادق اور امین نہیں رہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں