نوازشریف کے بیانات سےثابت ہواملک نہیں اپنی دولت پیاری ہے ،عمران خان
The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کے بیانات سےثابت ہواملک نہیں اپنی دولت پیاری ہے ،عمران خان

چترال : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہنا ہے کہ غریب کو غربت سے نکالنا لیڈر کی ذمہ داری ہوتی ہے، نوازشریف کے بیانات سےثابت ہواملک نہیں اپنی دولت پیاری ہے، دنیا کی کوئی طاقت پاکستان کو تباہ نہیں کرسکتا، چترال کے عوام شریف ہیں،مجھے کیوں نکالا والے شریف نہیں۔

تفصیلات کے مطابق چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے چترال میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ غریب کو غربت سے نکالنا لیڈر کی ذمہ داری ہوتی ہے، لیڈر اس سوچ کیساتھ آتا ہے تو سیاست عبادت بن جاتی ہے ، لیڈر اپنی ذات کیلئے آتا ہے تو مظلوم شکل بنا کر کہتا ہے مجھے کیوں نکالا۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ انسان کو ہمیشہ اپنی غلطیوں سے سیکھنا چاہئے ، بلدیاتی نظام میں ہم سے ایک غلطی ہوئی ہے، چترال سے ایسا نمائندہ اٹھائیں گے جو ایڈمنسٹریشن جانتا ہو۔

سربراہ تحریک انصاف نے کہا کہ ایم این ایزاور ایم پی ایز کا کام قانونی سازی کرنا ہے، خاقان عباسی نے اپنے ایم این ایز کو 94ارب روپے دےدیئے ، اصل میں پاکستان کی تباہی 1985 کے بعد سے شروع ہوئی، جو پیسہ عوام پر خرچ ہونا تھا وہ ان کی جیبوں میں جارہا ہے۔

انکا کہنا تھا کہ تحریک انصاف ایم این ایز،ایم پی ایز کو ترقیاتی فنڈ نہیں دے گا، اگرآپ کی نظر ترقیاتی فنڈز پر ہے تو پی ٹی آئی میں نہ آئیں، ترقیاتی فنڈز کا پیسہ صرف عوام کی فلاح و بہبود کیلئے خرچ ہوگا۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ 2018 کے انتخابات جیت کر سب سے پہلے 4ایمرجنسی لگائیں گے، حکومت میں آکر سب سے پہلے تعلیم کی ایمرجنسی لگائیں گے ، تمام پاکستانیوں کو تعلیم کی طرف راغب کریں گے ، کےپی کے میں اساتذہ کو میرٹ پر بھرتی کیا گیا ، آج کےپی کے میں 9ہزار ڈاکٹرز ہیں۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ دوسری ایمرجنسی ماحولیات کی بہتری کےلئے لگائیں گے ، درخت نہ لگائے تو گلیشیئر جلدی پگھلتے ہیں، جنگلات سے گرمی میں کمی آئے گی ، جنگلات سے گرمی میں کمی آئے گی ، آج ماحولیات کا جو حال ہے پورےپنجاب میں اسموگ ہے ، اسموگ سے بچے بیمار ہورہے ہیں اسکول نہیں جارہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ دنیا میں کوئلے پر پاور اسٹیشن بند کئے جارہےہیں اور یہاں لگ رہےہیں، قوم کو ملک کی صفائی پر لگائیں گے، تیسری ایمرجنسی کرپشن پر قابو پانے اور قرضے ختم کرنے کیلئے لگائیں گے۔


مزید پڑھیں : تفصیلی فیصلے سے نوازشریف کو ’ کیوں نکالا‘ کا جواب مل گیا ہوگا، عمران خان


تحریک انصاف کے سربراہ کا کہنا تھا کہ چترال کا ڈسپلن پورے پاکستان میں لیکرجانا ہے ، اسمبلی میں ڈاکو، قبضہ گروپ دیکھے ہیں،جیلوں میں صرف غریب نظر آئے، عوام یاد رکھیں پاکستان غریب نہیں، ملک میں بڑے بڑے اثاثے پڑے ہیں، حکومت کرنےوالوں کوحکومت کاسلیقہ نہیں، نوازشریف کے 29جائیدادیں لندن میں ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ جرم نہ ہونے پر آئی جی چترال کی تعریف کررہےتھے، چترال کے عوام شریف ہیں،مجھے کیوں نکالا والے شریف نہیں، نوازشریف کے بیانات سےثابت ہواملک نہیں اپنی دولت پیاری ہے، دنیا کی کوئی طاقت پاکستان کو تباہ نہیں کرسکتا۔

پی ٹی آئی چیئرمین کا کہنا تھا کہ عدالتی نظام قائم رہنے سے قوم کا اعتماد بحال رہتاہے، خوشی ہے کہ عدالت نے نوازشریف کو سوال کا جواب دیا، عدالت نے نوازشریف کو مجھے کیوں نکالا کا جواب دےدیا ، عدالت نے کہا انھوں نے اسمبلی ، عوام ، سپریم کورٹ سے جھوٹ بولا، آج ثابت ہوگیا کہ شریف خاندان جھوٹ بول رہا ہے، سب کچھ سامنے آگیا ہے کہ نوازشریف نے پیسہ کیسے چوری کیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں