site
stats
خیبر پختونخواہ

دنیا میں بہادر لیڈر کی عزت ہو تی ہے کسی بزدل کی نہیں، عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ کا کہنا ہے کہ لیڈر وہ ہوتا ہے جو سچ بولے اور بہادری سے موقف پر ڈٹا رہے ،جھوٹ بولنے والے اور بزدل رہنما کی دنیا بھر میں کہیں عزت نہیں ہو تی۔ 


چیئرمین تحریک انصاف عمران خان اسلام آباد میں طلبہ ونگ انصاف اسٹوڈینٹ فیڈریشن کے کنونشن سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا صداقت، شجاعت، لیاقت اور دیانت کے ذریعے ملک کو بہتر طریقے سے چلایا جا سکتا ہے طلباء کردار سازی میں ان چار چیزوں کو لازمی شامل کریں۔

انہوں نے کہا جو شخص اپنی انا ختم نہیں کرسکتا وہ کبھی بڑا لیڈر نہیں بن سکتا ہے اور جو اپنی انا ختم نہیں کرتے وہ بزدل ہوتے ہیں اوردنیا بھر میں بزدلوں کی کوئی عزت نہیں ہوتی ہے،دنیا میں ہم سچ اور حق کے ساتھ کامیاب ہو سکتے ہیں بزدلی کے ساتھ نہیں۔

انہوں نے کہا کہ انصاف اسٹوڈینٹ فیڈریشن کی تنظیم نو کے لیے الیکشن کرائے جائیں گے اور پھر دنیا دیکھے گی گی کہ اس طلبہ تنظیم سے پاکستان کو اعلیٰ پایہ کے سیاست دان ملیں گے اور یہ تنظیم سیاست کی نرسری ثابت ہو گی۔

چیئرمین تحریک انصاف نے طلبہ کو کردار سازی ، سچائی پر ڈٹے رہنے اور ذاتی انا کو ختم کرنے کہ ہدایت کرتے ہوئے بتایا کہ اسلام میں سب سے زیادہ اہمیت سچ بولنے کی ہے اور سچ و حق پر ڈٹ جانے کا درس ہمیں نبی آخر الزاماں کی سیرت سے بھی ملتا ہے اس لیے طلباء ان سنہری تعلیمات کو اپنی زندگی کا لازمی حصہ بنائیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top