The news is by your side.

Advertisement

اڈیالہ جیل شہباز شریف کا انتظار کررہا ہے، عمران خان

اسلام آباد: چیئرمین تحریک انصاف عمران خان نے کہا ہے کہ شہباز شریف نے میرے خلاف 32 ایف آئی آر درج کرائیں، شہباز شریف کو معلوم نہیں کے ان کے ساتھ کیا ہوگا، اڈیالہ ان کا انتظار کررہا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے نتھیا گلی میں جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان نے کہا کہ نگراں وزیراعلیٰ کے پی کو پیغام دینا چاہتا ہوں کہ نیوٹرل امپائر بنیں، نگراں وزیراعلیٰ کے پی دوست محمد کے اکرم درانی، فضل الرحمان سے تعلقات ہیں، ہم چاہتے ہیں وہ غیرجانبدارانہ کردار ادا کریں۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ نگراں حکومت عام انتخابات شفاف بنانے کے لیے کردار ادا کرے، پاکستان کی تقدیر کا فیصلہ 25 جولائی کو ہونے جارہا ہے، آزاد حیثیت میں کھڑے ہونے والے ملک کا نقصان نہ کریں، الیکشن میں تحریک انصاف کے امیدواروں کو کامیاب بنائیں بلے کو ووٹ دیں۔

عمران خان نے کہا کہ نتھیا گلی میں ٹورازم کو فروغ دیں گے، کالج بنائیں گے جس میں ٹورازم سے متعلق ٹریننگ دی جائے گی، نتھیا گلی اور اطراف میں ریزارٹس بنا کر سیاحت کو فروغ دیں گے۔

انہوں نے کہا کہ نوجوانوں کو دور نہیں جانا پڑے گا اپنے علاقے میں ہی نوکریاں ملیں گی، علاقے میں پیسہ اور پانی آئے گا تو ترقیاتی کام بھی ہوں گے، گلگت بلتستان میں لوگ ٹیکنیکل ٹریننگ لے کر پوری دنیا میں کام کرتے ہیں، گاؤں گاؤں گھر گھر جاکر لوگوں کو ووٹ سے متعلق شعور دینا ہے۔

مزید پڑھیں: بھٹو کے نام پر سندھ میں لوگوں کا قتل عام ہورہا ہے، عمران خان


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں