The news is by your side.

حقیقی آزادی مارچ کا وقت قریب آگیا ہے، عمران خان

اسلام آباد : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے کہا ہے کہ عوام شہباز شریف حکومت سے تنگ آچکے ہیں، حقیقی آزادی مارچ کاوقت آگیا ہے۔

یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں پارٹی رہنماؤں کے اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی، تفصیلات کے مطابق عمران خان کی زیرصدارت پی ٹی آئی کے ترجمانوں اور پارٹی رہنماؤں کا اجلاس ختم ہوگیا۔

اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ اہم اجلاس میں ملک کی موجودہ سیاسی صورتحال پر حکمت عملی ترتیب دی گئی اور پارٹی رہنماؤں کو حقیقی آزادی مارچ کی تیاریاں تیز کرنے کی ہدایت جاری کی گئی۔

اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے کہا کہ اب حقیقی آزادی مارچ کا وقت قریب آگیا ہے، موجودہ حکمرانوں کا مقصد اپنے مقدمات ختم کرناہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ عوام شہبازشریف حکومت سے تنگ آچکے ہیں، میری کسی سے کوئی ذاتی لڑائی نہیں ہے میں پاکستانی عوام کا مقدمہ لڑ رہا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ اس وقت ملک کوسب سے زیادہ حقیقی آزادی کی ضرورت ہے، اور اس آزادی کی تحریک میں عوام بھرپور انداز میں ہمارا ساتھ دیں گے۔

اجلاس سے خطاب میں عمران خان نے کہا کہ پوری قوم نے حکومت کا اصلی چہرہ دیکھ لیا، عمران خان نے پارٹی ترجمانوں اور رہنماؤں کو آزادی مارچ پر گائیڈ لائنز دیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں