The news is by your side.

Advertisement

آصف زرداری منافق نہیں تھا،شریف برادران منافق ہیں،عمران خان

اسلام آباد: تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہناہے کہ آصف زردرای منافق نہیں تھا اس نے کبھی نہیں کہا کہ پیسے واپس لائیں گے،نوازشریف اور شہباز شریف منافق ہیں۔

تفصیلات کےمطابق پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے بنی گالہ کے باہر گفتگو کرتے ہوئے کہنا ہے کہ گزشتہ روز لوگوں کو گرفتار نہیں بلکہ اغوا کیا گیا۔انہوں نے کہا کہ لوگوں کو کس قانون کے تحت اٹھایاگیا۔

عمران خان کا کہناتھاکہ نوازشریف کے لیے جمہوریت یہ ہے کہ دھاندلی کرو،اقتدار میں آؤ، کرپشن کرو، پیسہ بناؤ، کیوں کہ ان کے بچے باہر بیٹھے ہیں اور کاروبار بھی باہر ہیں۔

تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کا کہناتھاکہ آصف علی زرداری شریف برادارن کی طرح منافق نہیں تھا وہ جو بھی تھا سب کے سامنے تھا۔

چیئرمین پاکستان تحریک انصاف نے سپریم کورٹ سے مطالبہ کیا کہ وہ تحریک انصاف کے کارکنان کی گرفتاریوں پر ازخود نوٹس لے۔

عمران خان کا کہناتھا کہ وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ کی سربراہی میں آج خیبرپختونخواہ سے تحریک انصاف کے کارکنوں کا وفد بنی گالہ پہنچیں گا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا تھا کہ کارکن جیسے بھی ممکن ہو بنی گالہ پہنچیں جہاں سے 2 نومبر کو اسلام آباد کی جانب مارچ کیا جائے گا۔

عمران خان کا یہ بھی کہنا تھا کہ پی ٹی آئی کا منصوبہ اسلام آباد کو لاک ڈاؤن کرنے کا نہیں بلکہ جب 10 لاکھ لوگ دارالحکومت پہنچیں گے تو اسلام آباد خود ہی بند ہوجائے گا۔

واضح رہے کہ اسلام آباد ہائی کورٹ نے تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان کو پونے دس بجے طلب کیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں