وزیر اعظم اپنے عہدے سے مستعفی ہوجائیں، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم اپنے عہدے سے مستعفی ہوجائیں، عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ آج ایمپائر کی انگلی اٹھ گئی ہے، اللہ نے اپنا فیصلہ سنا دیا ہے، اب عوام کو موقع مل گیا ہے کہ ملک کا رخ بدل دیں، ملک تباہی کی طرف جارہا ہے، اپنے حق کیلئے جہاد کرنا ہوگا۔ نواز شریف پانامہ لیکس پر اپنے عہدے سے مستعفی ہوجائیں۔

یہ بات انہوں نے اپنی رہائش گاہ بنی گالہ اسلام آباد سے قوم سے خطاب کرتے ہوئے کیا، عمران خان کا کہنا تھا کہ میں ملک کی دوسری بڑی پارٹی کا سربراہ ہوں، مجھے پی ٹی وی پر خطاب کرنے کا حق ہے۔ کیونکہ میں ہی اپوزیشن لیڈر ہوں۔

ان کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم نواز شریف نے قوم سے خطاب اپنی ذاتی حیثیت میں کیا، عمران خان نے کہا کہ نواز شریف پر چار بڑے الزامات ہیں ،ن لیگ کے وزراء نے اپنے قائد سے کرپشن کے بارے میں پوچھنے کی بجائے شوکت خانم پر الزامات لگانا شروع کر دیئے ۔

ان کا کہنا تھا کہ جب حکمران پیسے کا غلط استعمال کریں گے تو اپوزیشن کو سوال پوچھنے کا حق ہے انہوں نے نواز لیگ کے وزراء سے سوال کیا کہ کیا آخرت میں ان کو اللہ تعالیٰ کو جواب دینا ہے یا نواز شریف کو ؟

انہوں نے کہا کہ اگر پاکستانیوں نے اب بھی جدوجہد شروع نہ کی تو ملک تباہی کی طرف چلا جائے گا، عمران خان کا کہنا تھا کہ پاناما لیکس کے بعد دنیا بھر میں احتجاج شروع ہوا اور لوگ حکمرانوں کے احتساب کے لیے سڑکوں پر نکل آئے ۔

ہمیں بھی پاکستان کے پیسے اور جمہوریت کی حفاظت خود کرنی ہو گی کیونکہ اگر ہم خود اس ظلم کے خلاف نہیں کھڑے ہونگے تو یہ لوگ ہمیں دباتے جائیں گے۔

چیئرمین تحریک انصاف کا کہنا تھا کہ شریف خاندان کے پاس اپنے اوپر لگے الزمات کا جواب صرف یہ ہے کہ سب کرپشن کرتے ہیں .

ان کا کہنا تھا کہ نواز لیگ کو عمران خان کے خلاف کرپشن کا کوئی کیس نہیں ملا تو انہوں نے پاکستان کے سب سے بڑے خیراتی ادارے شوکت خانم کے فنڈز میں سے 3کروڑ کی رقم سرمایہ داری میں ضائع کردیئے گئے ہیں لیکن میں سب کو بتانا چاہتا ہوں کہ وہ تین کروڑ واپس آ چکے ہیں۔

چیئرمین تحریک انصاف نے کہا کہ آئس لینڈ کے عوام کرپشن کیخلاف باہر نکل آئے، انہوں نے اپنے حق کیلئے جہاد کیا۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں