The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان کی قومی کرکٹ ٹیم کوجیت پرمبارکباد

اسلام آباد: وزیراعظم عمران خان نے قومی ٹیم کو فتح پر مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان نے دباؤ کے باوجود بہترین کھیل پیش کیا۔

تفصیلات کے مطابق لیڈز میں کھیلے جانے والے میچ میں پاکستان نے اعصاب شکن مقابلے کے بعد افغانستان کو تین وکٹوں سے شکست دی جس کے بعد وزیر اعظم سمیت دیگر شخصیات نے قومی ٹیم کو مبارک باد پیش کی۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر عمران خان نے ایک پیغام میں پاکستان کو فتح پر مبارک باد یپش کرتے ہوئے کہا کہ ’’افغانستان کی ٹیم نےبھی اچھا کھیل پیش کیا مگر پاکستان نے دباؤ کے باوجود اچھا کھیل پیش کیا‘‘۔ اُن کا کہنا تھا کہ افغانستان کی ٹیم نے بھارت کے خلاف بھی اچھا کھیل پیش کیا تھا۔

وفاقی وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی اور معاونِ خصوصی برائے اطلاعات فردوس عاشق اعوان نے بھی قومی ٹیم کو شاندار فتح پر مبارک باد دیتے دی۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستانی باؤلرز خصوصی شاباش کےمستحق ہیں، اگلےمیچزخصوصاًبنگلادیش کےخلاف میچ انتہائی اہم ہوگا۔ وفاقی وزیر خارجہ نے بھی افغان ٹیم کو بہترین کھل پیش کرنے پر مبارک باد پیش کی۔

مزید پڑھیں: ورلڈ کپ 2019: عماد وسیم کی شاندار بیٹنگ، پاکستان نے افغانستان کو شکست دے دی

وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے قومی ٹیم کو مبارک باد پیش کرتے ہوئے کہا کہ عمادوسیم، وہاب ریاض اور شاہین آفریدی نےجیت میں اہم کرداراداکیا، پاکستانی ٹیم نےفتح حاصل کرکےسیمی فائنل میں پہنچنےکی امیدکوبرقراررکھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں