The news is by your side.

Advertisement

شریف برادران جے آئی ٹی میں پیشی پر مظلومیت کارونا روتے ہیں،عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا ہے سنگین جرائم کے باوجودشریف برادران جے آئی ٹی میں پیشی پر مظلومیت کارونا روتے ہیں،ببلو کی جےآئی ٹی میں پیشی پر یہ اور ان کے چیلے آنسو بہاتےہیں۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی چیئرمین عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر شریف برادران اور امریکی صدرٹرمپ کو تنقید کا نشانہ بنایا۔

عمران خان نے ٹوئٹر پر جمشید دستی کی ویڈیو شیئرکی اور اپنے پیغام میں لکھا کہ شریفوں کی سفاکیت شرمناک ہے، سیاسی گاڈفادر ضیاالحق کےورثے کو زندہ رکھے ہوئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کہ ببلو کی جے آئی ٹی میں پیشی پر یہ اور انکے چیلے آنسو بہاتے ہیں، سنگین جرائم کےباوجودشریف برادران جےآئی ٹی میں پیشی پرمظلومیت کارونا روتےہیں۔

امریکی صدر اور مودی کی ملاقات اور بیانات کے تناظر میں عمران خان نے ٹوئٹ میں کہا کہ ٹرمپ کا کوئی کام نہیں کہ وہ افغانستان میں بھارتی مداخلت کی راہ ہموار کرے، بھارت کے برعکس پاکستان کی افغانستان کیساتھ مشترکہ سرحد ہے۔

عمران خان نے ٹوئٹ میں مزید لکھا کہ ٹرمپ کی افغان پالیسی پہلے سے بگڑی صورتحال کو مزید بگاڑ دیگی، ٹرمپ کی مداخلت سے تنازع کے حل میں مسائل جنم لیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں