The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی کارکنان کو ہارون آباد پُل پر پہنچنے کی ہدایت

اٹک : تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کے پی کے کارکنان کو فوری طور پر ہارون آباد پل پر پہنچ کر وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ کے قافلے کے ساتھ شامل ہو جانے کی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق خیبر پختونخواہ سے تحریک انصاف کے کارکنان اسلام آباد جانے کے لیے ہارون آباد پل پر جمع ہو گئے ہیں جنہیں روکنے کے لیے پنجاب پولیس کی بھاری نفری نے آنسو گیس کی شیلنگ جب کہ دو ہیلی کاپٹرز فضائی نگرانی کے لیے کرتے رہے بعد ازاں ہیلی کاپٹرز نے پُل پر کچھ لمھوں کے لیے لینڈنگ کے بعد پرواز کر گئے۔

دوسری جانب کے پی کے کے وزیر اعلٰی اپنے قافلے کے ہمراہ لائے گئے کرین کے ذریعے کنٹینرز کو ہٹانے کی کوشش کر رہے ہیں جب کہ پولیس انہیں منتشر کرنے کے لیے آنسو گیس کی شیلنگ اور ربڑ کی گولیاں استعمال کر رہی ہے۔

صورت حال کا سنگین رُخ اختیار کرنے کے بعد تحریک انصاف کے سربراہ عمران نے سماجی رابطے کی ویب سائیٹ پر اپنے ایک پیغام میں کے پی کے سے تعلق رکھنے والےکارکنان اور جمہوریت پسند عوام کو ہارون آباد پُل پہنچنے کی ہدایت کر دی ہے۔

اپنے پیغام میں عمران خان نے کہا کہ وزیر اعلی پختونخواہ اور کارکنان کو ریاستی جبر کے ذریعے اسلام آباد جانے سے روکا جا رہا ہے۔

اپنے پیغام میں سربراہ تحریک انصاف عمران خان نے وفاقی کی جانب سے کیے گئے غیر آئینی اور غیر قانونی اقدام کو شرمناک عمل قرار دیتے ہوئے سخت الفاظ میں مذمت کی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ پنجاب پولیس کی جانب سے تشدد اور جبر کے باوجود وزیراعلیٰ کے پی کے اور کارکنان پُر امن ہیں اور قانون کو اپنے ہاتھ میں نہیں لے رہے ہیں جس پر وہ خراج تحسین کیے مستحق ہیں۔

عمران خان نے اپنے پیغام میں خیبر پختونخواہ کی پولیس کی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ کے پی کے نے پُر امن احتجاج کو کسی بھی موقع پر سبوتاژ نہیں کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں