site
stats
پاکستان

عمران خان نے کارکنوں کو عائشہ گلالئی کی بہن پر تنقید سے روک دیا

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے کارکنوں کو عائشہ گلالئی کی بہن پر تنقید سے روک دیا اور کہا کہ مسلم لیگ ن اب کردار کشی پر اتر آئی ہے، وقت کے ساتھ ضمیر بیچنے والے خود بے نقاب ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق پی ٹی آئی کے چیئرمین عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کارکنوں کو عائشہ گلالئی کی بہن پر تنقید سے روک دیا اور کہا کہ عائشہ گلالئی کی بہن کو ٹارگٹ کرنا فوری طور پر بند کریں۔

عمران خان نے ایک اور ٹوئٹ میں کہا کہ ن لیگ کی مجھے نااہل کرانے کی کوششیں ناکام ہوں گی، مسلم لیگ ن اب کردار کشی پر اتر آئی ہے، مسلم لیگ(ن)جو کرسکتی تھی وہ کر رہی ہے، وقت کے ساتھ ضمیر بیچنے والے خود بے نقاب ہوں گے۔

کپتان کا کہنا تھا کہ ن لیگ کے پی کےحکومت کو گرانے کی کوشش کررہی ہےخریدوفروخت ان کاوتیرہ ہے،وقت کےساتھ ضمیرفروخت کرنےوالے خودبے نقاب ہوں گے۔

پی ٹی آئی چیئرمین نے ٹوئٹ میں لکھا میرشکیل الرحمان اورنوازشریف کی مافیا کو چیلنج کرتاہوں، جتنا گرسکتے ہو گرجاؤ،جتنا برا کرسکتے ہو کرو، میری جدوجہد اور پارٹی مزید مضبوط ہوتی جائے گی۔

خیال رہے کہ عائشہ گلالئی کے عمران خان پر الزامات کے بعد پی ٹی آئی رہنما بھی کپتان کے دفاع میں نکل آئے ہیں، پی ٹی آئی رہنماؤں نے عائشہ گلا لئی کے الزامات کو مسترد کردیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top