عمران خان 2013 میں وزیراعظم کا خواب دیکھ کرنکلےتھے‘ پرویز رشید -
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان 2013 میں وزیراعظم کا خواب دیکھ کرنکلےتھے‘ پرویز رشید

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کے رہنما پرویز رشید کا کہنا ہے کہ 2013 میں عمران خان وزیراعظم کا خواب دیکھ کرنکلےتھے اب 2017 میں وہ اپوزیشن لیڈر بننے کی جدوجہد کررہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراطلاعت اور مسلم لیگ ن کے رہنما پرویز رشید کا کہنا ہے کہ نوازشریف ہمارے لیڈر ہیں اور ہم سب ان کے کارکن ہیں۔

پرویز رشید نے کہا کہ مسلم لیگ ن اور پیپلزپارٹی دونوں جمہوری جماعتیں ہیں۔ انہوں نے کہا کہ 2013میں عمران خان وزیراعظم کاخواب دیکھ کرنکلے تھے اب 2017 میں عمران خان اپوزیشن لیڈربننےکی جدوجہد کررہے ہیں۔

مسلم لیگ ن کے رہنما نے کہا کہ سال 2018 میں عمران خان چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ کے امیدوار ہوں گے۔

پرویز رشید نے کہا کہ عمران خان اپنےگھرکی اینٹیں اکھاڑرہے ہیں اوراپنی پارٹی کو ہی گراتےچلے جارہے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف میں وزیراعظم بننے کے لیے ایک درجن امیدوار ہیں۔


نواز شریف سےملاقات سے متعلق قیاس آرائیوں میں کوئی صداقت نہیں


مسلم لیگ ن کے رہنما پرویز رشید نےکہا چیئرمین بحریہ ٹاؤن ملک ریاض نے نوازشریف سے ملاقات میں کلثوم نواز کی خیریت دریافت کی۔


ملک ریاض کی جاتی امرا میں نواز شریف سے ملاقات


واضح رہے کہ گزشتہ روز چیئرمین بحریہ ٹاؤن ملک ریاض کی جاتی امرا میں نواز شریف سے ملاقات نواز شریف سےبیگم کلثوم نواز کی خیریت دریافت کی اور جلد صحت یابی کےلیے دعا اور نیک خواہشات کا اظہار کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں