site
stats
پاکستان

پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں شرکت پرغورکررہے ہیں، عمران خان

اسلام آباد : تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان نے کہا ہے کہ تحریک انصاف پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں شرکت پر غور کررہی ہے۔ نواز شریف نے پاکستان میں کرپشن ایجاد کی، وہ کرپشن کا بادشاہ ہے۔ نواز شریف نے کہا تھا ہم احتساب کے لئے تیار ہیں اور اب وہ وقت مانگ رہے ہیں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں میزبان وسیم بادامی سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، ایک سوال کے جواب میں عمران خان نے بتایا کہ ترک سفیر کی درخواست پر پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں نہ جانے کے فیصلے پر نظر ثانی کیلئے اہم اجلاس بلالیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آج شام تک شریف خاندان نے ثبوت عدالت میں پیش کرنے تھے ،جو نہیں کئے گئے۔شریف خاندان اگر ثبوت پیش کردے تو عدالت جلد ہی سماعت کرے گی ۔وزیرا عظم اپنی کرپشن بچانے کے لئے ادارے تباہ کرتا ہے،ادارے مضبوط ہوں گے تو ملک بھی خوشحال ہو جائے گا۔

 

ایک سوال کے جواب میں عمران خان کا کہنا تھا کہ مودی پاکستان کو عالمی سطح پر تنہا کرنے کی کوشش کر رہا ہے،مودی کی کوشش ہے کہ پاکستان کو دباو میں رکھا جائے جبکہ پلانٹڈ خبر کے زریعے مودی کا ہی موقف پیش کیا گیا تھا۔پاکستان کے عوام کو پاک فوج کی جتنی ضرورت آج ہے شاید ہی اس سے پہلے کبھی ہوئی ہو،فوج کو کبھی بھی اپنے لوگوں کے خلاف استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

 

عمران خان کا کہنا تھا کہ اگر ہم پاناما کیس جیت گئے تو پاکستان بالکل بدل جائے گا،طاقت ور پہلی بار کٹہرے میں کھڑا ہے جو آج سے پہلے کبھی نہیں ہوا۔ سپریم کورٹ میں نواز شریف کا ابھی تک کوئی ثبوت نہیں آیا،ہمارے وکلاء کی کوشش ہے کہ پاناما کیس جلد از جلد اپنے اختتام تک پہنچے۔ اگر سپریم کورٹ پاناما کیس خود سنتی ہے تو فیصلہ دو ہفتوں میں آجائے گا، اگرسپریم کورٹ نے کمیشن بنادیا تو کیس میں تھوڑا وقت لگ جائے گا۔

پاناما لیکس کے بعد شریف خاندان کہانیاں ہی بناتا آیا ہے، سپریم کورٹ میں مجرم کو پیش کرنے کے لئے ہم نے جو کرنا تھا کیا۔ کیس سپریم کورٹ میں ہے، جو فیصلہ ہوگا ہم قبول کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top