lahore عمران خان کے قافلے پر فائرنگ، پی ٹی آئی کا موسیٰ گیلانی پر الزام imran firing
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کے قافلے پر فائرنگ، پی ٹی آئی کا موسیٰ گیلانی پر الزام

لاہور : چیئر مین پی ٹی آئی عمران خان کے قافلے پر لاہور میں فائرنگ کا واقعہ پیش آیا ہے، تاہم کسی کے زخمی ہونے کی اطلاع موصول نہیں ہوئی ہے، ترجمان پی ٹی آئی نے موسیٰ گیلانی کے محافظوں پر فائرنگ کا الزام عائد کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان اوکاڑہ میں جلسے سے خطاب کے بعد اسلام آباد واپس آرہے تھے، ان کے قافلے میں پارٹی کے دیگر رہنماؤں کی گاڑیاں بھی موجود تھیں۔

عمران خان کا قافلہ جب لاہور کے راستے سے گزرا تو اس پر فائرنگ کی گئی، تاہم پی ٹی آئی رہنما فیصل جاوید کی گاڑی اس قافلے میں پیچھے تھے جو فائرنگ کی ذد میں آگئی تاہم گاڑی بلٹ پروف ہونے کی وجہ سے وہ محفوظ رہے۔

پی ٹی آئی نے الزام عائد کیا ہے کہ فائرنگ سابق وزیر اعظم یوسف رضا گیلانی کے صاحبزادے موسیٰ گیلانی کے محافظوں نے کی۔

اس حوالے سے ترجمان کا کہنا ہے کہ علی موسیٰ گیلانی نے محافظوں کے ذریعےقافلے پر فائرنگ کرائی، تحریک انصاف کے رہنما فیصل جاوید گاڑی میں سوارتھے، گاڑی بلٹ پروف ہونے کےباعث فیصل جاوید محفوظ رہے۔

پی ٹی آئی کے مطابق علی موسیٰ گیلانی اے ایف ایف 148 نمبرکی گاڑی میں سوارتھے، جبکہ ان کےساتھ دوسری لینڈ کروزر کا نمبر بی ڈی 7098 تھا، فائرنگ کرنے والےگارڈز ایم این سی 1111 نمبر کی گاڑی میں سوار تھے، پی ٹی آئی نے علی موسیٰ گیلانی کیخلاف مقدمہ درج کرانے کا اعلان کردیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں