imran حدیبیہ کیس میں نئے شواہد سامنے آئے ہیں، عمران خان hudebia
The news is by your side.

Advertisement

حدیبیہ کیس میں نئے شواہد سامنے آئے ہیں، عمران خان

اسلام آباد : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے کہا ہے کہ حدیبیہ کیس میں نئے شواہد سامنے آئے ہیں، نوازشریف کی تحریک عدلیہ نہیں بلکہ شہبازشریف کےخلاف ہوگی، ملتان میٹرو بس منصوبے میں پونے 3 ارب روپے کی کرپشن کی گئی۔

یہ بات انہوں نے اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہی، عمران خان نے کہا کہ حدیبیہ کیس میں پوراشریف خاندان ملوث ہے، اس کیس میں نئے شواہد سامنے آئے ہیں، خاموش نہیں بیٹھیں گے، عوام کو بےوقوف بنانے پر شریف برادران کو جیل میں ڈالنا چاہئے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ جہانگیر ترین فیصلے پرنظرثانی کی اپیل دائرکریں گے، شریف خاندان نے جعلی دستاویزات عدالت میں پیش کیے، سپریم کورٹ اور پارلیمنٹ میں جھوٹ بولا، نوازشریف نے پاکستان سے پیسہ چوری کرکے باہرمنتقل کیا۔

ملتان میٹرو بس منصوبے میں پونے 3 ارب کی کرپشن کی گئی، شریف خاندان کو 300 ارب روپے کا حساب دینا ہوگا۔

چیئرمین پی ٹی آئی نے کہا کہ اس وقت اگر کوئی یہ کہتا ہے کہ نیا سیکریٹری جنرل رکھ لیں تو وہ پارٹی سےمخلص نہیں، جہانگیرترین کی نااہلی پر نظر ثانی کی اپیل کا جو فیصلہ آئے گا پھرنیا سیکریٹری جنرل رکھ لیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم نے ہمیشہ کہا کہ سپریم کورٹ کا فیصلہ قبول کریں گے، جہانگیر ترین سمیت پوری تحریک انصاف نےعدالتی فیصلہ قبول کیا، انہوں نے کہا کہ نوازشریف کی تحریک عدلیہ نہیں بلکہ شہبازشریف کےخلاف ہوگی، نوازشریف باہرنکلے تو عوام کا شدید ردعمل آئے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں