The news is by your side.

Advertisement

جوڈیشل کمیشن نظریہ ضرورت کاشکارہوا، عمران خان

اسلام آباد: عمران خان نے کہا ہے کہ جوڈیشل کمیشن کےجج نظریہ ضرورت کاشکارہوئے،این اےایک سوبائیس کے ضمنی الیکشن میں ن لیگ پرالزام نہیں لگایا۔

اے آر وائی نیوز کے پروگرام الیونتھ آور میں گفتگو اینکر پرسن وسیم بادامی سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کا کہنا تھا کہ جوڈیشل کمیشن کے جج نظریہ ضرورت کا شکار ہوئے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ انتخابی مہم میں وہ لوگ نطر آئے جنہوں نے بہت محنت کی، حکموتی مشینری کے باوجود پی ٹی آئی نے 2015 میں زیادہ ووٹ لئے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ علیم نے مجھے بتایا ہے کہ  ضمنی انتخابات میں کتنا خرچ کیا ہے، علیم خان نے حکومتی مشینری کے باجود بہترین مقابلہ کیا۔

ان کا کہنا تھا کہ این اے122کے ضمنی الیکشن میں ن لیگ پرالزام نہیں لگایا عمران خان نے کہا کہ میں جنگ کو مسائل کا حل نہین سمجھتا۔

انہوں نے کہا کہ 26اکتوبر کوقومی اسمبلی کے اجلاس میں شرکت کروں گا، قومی اسمبلی میں ایاز صادق کو دوسری بار مبارکباد دوں گا۔

ایک سوال کے جواب میں عمران خان کا کہنا تھا کہ 2013  میں عوام پی ٹی آئی کے لئے گھروں سے نکلی تھی،اقتدار میں آئے تو گورنر ہاوسسز کو بہترین پارک میں تبدیل کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں